• Aducia

Gravid i trakterna Borås, Bollebygd, Kinna, Rävlanda, Hindås, Landvetter som vill följas åt i en lite mindre grupp?

Hej,

Jag och min sambo väntar vårt första barn i november. Vill gärna skapa en lite mindre grupp och få det lite mer personligt, till och med kanske träffas när bebis är kommen och lära känna varandra. Gå promenader, dela tankar osv. :)

Hojta till så fixar vi det!

• Svar på tråden Gravid i trakterna Borås, Bollebygd, Kinna, Rävlanda, Hindås, Landvetter som vill följas åt i en lite mindre grupp?
  • Aducia

Vi försöker hålla oss till 20-25 medlemmar då vi vill hålla det personligt, men finns en grupp där vi är fler också så ni vet :)

• Aducia
    sandrews85 skrev 2017-03-21 13:39:04 följande:

Hej! Vart finns denna gruppen? :)

Hej! Vi har den på facebook så skriv ett meddelande till mig vad du heter och beskriv profilbilden så lägger jag till dig som vän sen i gruppen :)
  • Aducia
    bibben skrev 2017-03-21 16:37:57 följande:

Jag vill gärna vara med i den gruppen!

Hej,

Skriv ett PM till mig med ditt namn på FB och beskrivning av din bild så addar jag dig, sedan lägger jag till dig i gruppen :)
  • Aducia

För å va med i gruppen så bör ni ha bf i november dock. Hade missat att skriva detta! Ooops

Svar på tråden Gravid i trakterna Borås, Bollebygd, Kinna, Rävlanda, Hindås, Landvetter som vill följas åt i en lite mindre grupp?