• Fjärilisjälen

Grav test bild.

Kan någon hjälpa oss? Första grav testet som gjordes i morse såg likadant ut som detta. Vi tycker att det ser ut som ett svagt plus men för säkerhets skull så åkte vi och köpte ett nytt. Då visade det likadant.. det är 5 dagar kvar till beräknad mens..

Mycket text frågan är - är det någon där ute som kan hjälpa oss att tyda detta? ????
  • Svar på tråden Grav test bild.
  • Ulrika34

Jag Har bim den 26 mars nu, jag gjorde ett test igår och det ser ut som ditt, en aning starkare kanske, Jag väntar isåfall mitt 5:e barn, känner igen symtomen, testa i morgonbitti med morgonurin med en  CB early, ditt test ser ut att bli positivt .-)

• Fjärilisjälen

Tack för att du tog dig tid att svara! :) vi hoppas så mycket nu. Har försökt få barn i ett års tid.. och nu kanske, kanske är vår önskan besvarad. Man vågar ju inte tro fullt ut.

Har inga grav symtom. Men vet ju heller inte hur dey år att vara gravid. Skrattar! Molande i livmoder och lite illamående. Men inte något annat. Om du är gravid så grattis till det 5e barnet! Fantastiskt i sådana fall, vi får hålla tummarna åt varandra:) återigen tack för svar och ALL lycka till, till dig!

• DragonWoman

Tycker det syns utan problem faktiskt

Testa med ett digitalt i övermorgon, borde stå gravid 1-2 på det

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Julian 140920
  • DevilsDaughter

Mitt tips är att testa med ett annat test än clear blue. Andra test blir helt blanka när de är negativa medan det ibland kan komma upp en skugga på clear blue vilket kan vara vilseledande. Men tycker som de andra att det absolut ser positivt ut.

• Fjärilisjälen

Nu en fråga till: Nu när vi tittat på testet efter någon timme så ser den ut så här. Blir det så efter tid?
  • Preet90
    S8011 skrev 2017-03-21 21:20:15 följande:

Ser ni något?

Jag ser, det är ett plus :) stort grattis!
  • Semlan1988
    Fjärilisjälen skrev 2017-03-21 19:03:30 följande:

Nu en fråga till: Nu när vi tittat på testet efter någon timme så ser den ut så här. Blir det så efter tid?

Nej det "blir inte så efter tid" om det inte är positivt :) hade det vart negativt så hade det bara vart ett streck, även efter en timme. Ni är gravida, grattis!
  • Fjärilisjälen

Den här natten kommer bli låååång:) Om vi tar ett imorgon bitti tror ni att det kan visa starkare då?

Eller ska vi vänta nån dag till :)? Tack för att du tog dig tid att svara, nu är vi verkligen förväntansfulla efter 1år av negativa tester.

• Preet90
    Fjärilisjälen skrev 2017-03-21 23:03:44 följande:

Rättelse: Denna natt kommer bli lååååååång:).

Haha, känner igen mig i detta. I nov förra året tog jag ett test som var negativ men en timme senare visade testet ett plus. Jag vågade inte lita på testet då tiden hade gått ut men kunde inte släppa att det kom ett streck. Sov nervöst hela natten och tog ett CB digital test direkt när jag vaknade. Testet visade gravid 1-2 v. Hoppas du får samma svar, håller tummarna för er. lycka till :)
  • Miichz
    Fjärilisjälen skrev 2017-03-21 10:46:42 följande:

Kan någon hjälpa oss? Första grav testet som gjordes i morse såg likadant ut som detta. Vi tycker att det ser ut som ett svagt plus men för säkerhets skull så åkte vi och köpte ett nytt. Då visade det likadant.. det är 5 dagar kvar till beräknad mens..

Mycket text frågan är - är det någon där ute som kan hjälpa oss att tyda detta? ????

När man ska testa tidigt så är det absolut bästa testet clear blue digital. För då står det med text om du är gravid och typ hur långt gången du är. Köp ett sånt test direkt så slipper du behöva gå och undra . Håller tummarna för er kram
  • Fjärilisjälen

Imorse tog vi detta test som dom flesta har sagt åt oss att göra :) Nu behöver vi inte tyda streck. Vi är för tillfället överlyckliga :) Äntligen
  • Ulrika34
    Fjärilisjälen skrev 2017-03-22 20:52:23 följande:

Imorse tog vi detta test som dom flesta har sagt åt oss att göra :) Nu behöver vi inte tyda streck. Vi är för tillfället överlyckliga :) Äntligen

Jippi!! Grattis
Svar på tråden Grav test bild.