Hur vanligt är det att singletjejer har kk
Ni tjejer som har KK, Var hittar ni dem, gamla pojkvänner? Nätet? Jobbet? Bland vänner?
Hur vanligt är det att singeltjejer har kk?
Nämn gärna hur gamla ni är.
Ni tjejer som har KK, Var hittar ni dem, gamla pojkvänner? Nätet? Jobbet? Bland vänner?
Hur vanligt är det att singeltjejer har kk?
Nämn gärna hur gamla ni är.
Precis, en kvinna kan svara med pm till vilken som helst här och börja chatta för att se plats, önskemål, situation och mer som eventuellt kan spela in för att hitta en kk.
När jag är singel ser jag alltid till att ha minst 3 kk. Så att varje gång jag är kåt så finns det någon som kan komma på en gång. Har varit något ex ibland, en kompis eller bara ett krogragg som utvecklats till kk. Eller som nu när jag även har grannen :)
Hade inte kk när jag var ung. Visste nog inte ens vad det var "skratt"! Vid 45 började jag ha älskare/kks. Mkt yngre såna. Längsta höll nästan 3 år. Vi hörs fortfarande sporadiskt.
När jag var 25-35 hade jag flera KK.
Oftast träffade jag dem på jobbet. Men i bland på krogen.
Någon enstaka gång gamla pojkvänner men det blir lätt komplicerat.
Hur pass vanligt är det att kvinnor skickar om här? Hur länge brukar ni chatta innan ni drar iväg ett meddelande? Vad tänder er i text här?
Hur pass vanligt är det att kvinnor skickar om här? Hur länge brukar ni chatta innan ni drar iväg ett meddelande? Vad tänder er i text här?
Hur pass vanligt att ni skickar pm här ska det stå
Hade inte kk när jag var ung. Visste nog inte ens vad det var "skratt"! Vid 45 började jag ha älskare/kks. Mkt yngre såna. Längsta höll nästan 3 år. Vi hörs fortfarande sporadiskt.
Jag tror att tjejer mest vill ha sex i ett förhållande
Jag tror att tjejer mest vill ha sex i ett förhållande