Kan jag vara gravid trots negativt test på BIM
Ja, jag vet att det säkert finns tusen såna här trådar, men hittar ingen som riktigt svarar på mina frågor. Nu är det så här att jag 3 mån sedan slutade med p piller för att försöka få en bebis. Ja fick den vanliga bortfallsblödningen och sedan mens som vanligt 2 mån i rad, kroppen gick alltså tillbaka till det vanliga rätt snabbt. Vi har försökt rätt 'intensivt' och hade sex runt/på ägglossning. I alla fall. En vecka sedan började jag må skit illa. Jag tänkte att jag nog ätit något eller är magsjuk. Dock fortsatte illamåendet rätt starkt och har nu hållt i sig varje dag (konstant nästan suck). Jag har ömma bröstvårtor sedan 5 dagar också, inte ömma bröst (som jag brukar få runt 3 dagar innan mens) utan bara bröst vårtorna.
Jag hade inte tänkt att stressa så mycket runt att bli gravid som jag gjort förut (fick missfall 1 år sedan och den graviditeten fick jag symtom tidigt med ett starkt illamående, plussade 4 dagar efter BIM och hade ej testat innan) utan tänkte att det får gå som det går. Men nu idag är det BIM och jag sitter fortfarande med mitt starka illamående (som är näst intill handikappande ibland) och ömma bröstvårtor, testade imorse med morgonurin och NADA. Inte ett sträck. Fattar verkligen inte. Tror inte att jag är skengravid då jag inte hade en tanke på det när symtomena kom... tänkte bara att jag var sjuk. Men det sticker, molar och har sig i magen sedan några dagar och jag känner mig verkligen gravid... Kan jag vara gravid trots negativa tester? Ni som har erfarenhet får gärna svara!!