• Anonym (e)

Jag är den andra kvinnan

VARNING FÖR LÅNG TEXT
    Jag har träffat en upptagen kille. Jag är i 26 och han är 32. Vi har träffades först på gymmet, där flörtade vi med varandra ganska påtagligt mycket beröring, komplimanger ja ni fattar. Men vi gjorde aldrig något. Dessutom så brukar jag flörta en del så jag tog det inte som något seriöst.
    Sedan efter ett tag så hade han med sig en kvinna (i samma ålder som han) som jag förstod var hans flickvän. Jag brydde mig inte nämnvärt över det då jag träffade just då en annan kille. En kille som deT tog slut med kort därefter.

Men för 6 månader sedan så träffade jag killen från gymmet ute på krogen. Det blev att jag och mina kompisar hängde med hans kompisar hela kvällen och vi hade en riktigt trevlig kväll. I slutet av kvällen så var vi alla ganska så bra i gasen och när jag skulle gå så hängde han med mig ut till garderoben och tog ut sin jacka.
    När vi var utanför så sa jag hej då till mina vänner och kvar stod han och jag.
    Jag gick mot en taxi för att åka hem och då drog han i min arm och frågade om han kunde få åka med.
    Jag var som sagt ganska bra i gasen så jag sa okej. Någonstans i bakhuvudet så förstod jag att detta var så jävla fel. Jag var singel, men det var inte han. Men just där och då så kändes det så rätt. I taxin så tog han på mig, men kysste mig aldrig. När vi var framme gick vi upp till min lägenhet och när vi var innanför dörren så tryckte han mig upp mot väggen och vi hade sex i hallen. Det var så rått och så jävla sexigt. Vi hade sex två gånger till under den natten.
    Efter detta så har vi setts ganska regelbundet, det har blivit minst tre gånger i veckan, många gånger så sover antingen han över hos mig eller jag så sover jag över hos honom. Han och hans flickvän är inte sambos och hon jobbar mycket nätter så därför kan vi göra så. Men vi har inte bara sex, vi käkar middag och frukost tillsammans, vi pratar väldigt mycket om livet, vi har så sjukt kul ihop och för tre veckor sedan så bjöd han mig till Paris. Han sa till henne att han skulle iväg med några kompisar och kolla på fotboll eller något liknande.
    Väl på gymmet så pratar vi knappt med varandra. Jag har sagt att jag inte klarar av att kallprata med honom och sedan två timmar senare ha sex med honom. Dessutom så har hans tjej börjat träna en del på gymmet. Hon har inte en blekaste aning, dessutom så är hon fan trevlig. Hade hon varit otrevlig så hade situationen känts liiite bättre i alla fall. Hon säger hej och har frågat mig lite om hur jag gör när jag tränar ben och rumpa och då har jag hjälpt henne. Jag står helt seriöst där och visar henne hur hon ska få bäst kontakt med baksidan, samtidigt som han står två meter bakom och kollar på mig och jag vet att om fyra timmar så är jag hemma hos honom och gör saker som inte är okej.
    Fan, känner mig som världens största jubelidiot. Vilket jag är. Jag har tagit mig så långt in i detta att jag inte kan se klart längre.

Ingen av mina vänner vet om detta då jag skäms och en av mina bästa vänner hade en otrogen pojkvän en gång så jag kan inte berätta detta.
    Är så ensam i allting samtidigt som jag har honom. Jag har berättat för honom hur jag känner med allt, att jag känner mig så fruktansvärt falsk och som den största fittan någonsin. Han säger att han känns likadant och att han inte heller vet vad han ska göra.
    Problemet är dock att jag tror att jag älskar honom. Han har sagt att han älskar mig, men han vågar inte lämna sin tjej som är väldigt ostabil psykiskt. Dem fick för ett tag sedan ett missfall som har förstört mycket i deras relation.

FANFANFANFANFANFAN

Ni kommer säga att jag ska avsluta detta med honom. Om jag hade kunnat det så hade jag gjort det.

• Svar på tråden Jag är den andra kvinnan
  • Anonym (Bryt!)

Du inser nog innerst inne att det här kommer att sluta i smärta hur du än gör. Nu drar du bara ut på det hela. Du är berusad av dina känslor och jag gissar att ni har väldigt bra sex också som du inte vill vara utan?

Jag tror knappast att flickvännen är psykiskt instabil. Det där är en klassiker många otrogna män kör med. Han vill äta kakan och ha den kvar, och du möjliggör det för honom.

Han låter inte så värst sympatisk, inte direkt pojkvänsmaterial om man säger så...han gick in i det här vänstrandet fullt medvetet.

Gör så här:
    Byt telefonnummer - meddela honom först att du avslutar er s.k. relation.
    Avsluta ditt gymkort och börja träna någon annanstans.
    Se till att skaffa dig en kk som ger dig bra sex. Det får dig att skingra tankarna lite.
    Se till att hålla dig upptagen för att minska känslan av ledsamhet.

JA, det kommer att göra ont och du kommer att sakna honom. Men vad är alternativet?! Vill du inte träffa en man som ger dig både kärlek och sex? Som du lever nu är allt byggt på en lögn.

Du kommer att må bättre efteråt, jag lovar!

Jag har varit i din situation och jag ångrar att jag inte drog mig ur mycket tidigare.

• Anonym (Hrm)

Jag tror inte du behöver oroa dig så mycket. Du är troligen inte den första eller sista tjejen som den där killen är otrogen med, kanske inte ens den enda heller.

När han tröttnat på att tömma pungen i din fitta så hittar han en ny slampa för det ändamålet, så det kommer lösa sig av sig självt.

Cool

• Anonym (RV)
    Anonym (Hrm) skrev 2017-03-28 14:34:06 följande:

Jag tror inte du behöver oroa dig så mycket. Du är troligen inte den första eller sista tjejen som den där killen är otrogen med, kanske inte ens den enda heller.

När han tröttnat på att tömma pungen i din fitta så hittar han en ny slampa för det ändamålet, så det kommer lösa sig av sig självt.

Oj.......
  • Anonym (patetiskt)

Genom din egoism och din likgiltighet för vad du medverkar i att utsätta andra kvinnor för så fick du precis vad du förtjänade, en otrogen skitstövel som pissar på dina känslor precis som ni båda gör med hans tjej. Lika barn leka bäst. Det är inte dig det är synd om det är hans tjej som är offret här, du valde det här själv det har inte hon gjort.

• Loriyana
    "Han säger att han känns likadant och att han inte heller vet vad han ska göra."

Bullshit! Ni vet precis vad ni borde göra. Ni vill helt enkelt inte. 
  • simpson86

Stanna upp och fråga dej själv vad du håller på med. Du gillar en kille som tydligt visar att han är en dålig människa. Och tyvärr är du inte bättre själv.

• Anonym (e)
    Anonym (patetiskt) skrev 2017-03-28 17:46:21 följande:

Genom din egoism och din likgiltighet för vad du medverkar i att utsätta andra kvinnor för så fick du precis vad du förtjänade, en otrogen skitstövel som pissar på dina känslor precis som ni båda gör med hans tjej. Lika barn leka bäst. Det är inte dig det är synd om det är hans tjej som är offret här, du valde det här själv det har inte hon gjort.

Var skrev jag att det är synd om mig? MEN det är inte lätt när man väl är i denna situationen.
    Det var precis det jag menade i min text, att det är synd om henne och att jag känner mig som en riktigt falsk jävel.
  • Anonym (plus)

Vad menar du med att du hade avslutat det om du hade kunnat? Vad är det som gör att du inte kan?

• Anonym (e)
    Anonym (plus) skrev 2017-03-28 21:01:10 följande:

Vad menar du med att du hade avslutat det om du hade kunnat? Vad är det som gör att du inte kan?

Kärlek och allmän förvirring gör att jag är helt handlingsförlamad när jag tänker att jag ska ta avstånd och avsluta det hela.
  • Anonym (e)
    Anonym (Bryt!) skrev 2017-03-28 14:01:26 följande:

Du inser nog innerst inne att det här kommer att sluta i smärta hur du än gör. Nu drar du bara ut på det hela. Du är berusad av dina känslor och jag gissar att ni har väldigt bra sex också som du inte vill vara utan?

Jag tror knappast att flickvännen är psykiskt instabil. Det där är en klassiker många otrogna män kör med. Han vill äta kakan och ha den kvar, och du möjliggör det för honom.

Han låter inte så värst sympatisk, inte direkt pojkvänsmaterial om man säger så...han gick in i det här vänstrandet fullt medvetet.

Gör så här:
    Byt telefonnummer - meddela honom först att du avslutar er s.k. relation.
    Avsluta ditt gymkort och börja träna någon annanstans.
    Se till att skaffa dig en kk som ger dig bra sex. Det får dig att skingra tankarna lite.
    Se till att hålla dig upptagen för att minska känslan av ledsamhet.

JA, det kommer att göra ont och du kommer att sakna honom. Men vad är alternativet?! Vill du inte träffa en man som ger dig både kärlek och sex? Som du lever nu är allt byggt på en lögn.

Du kommer att må bättre efteråt, jag lovar!

Jag har varit i din situation och jag ångrar att jag inte drog mig ur mycket tidigare.

Ja, sexet är helt fantastiskt. Aldrig varit med om så jävla bra sex med någon annan. Vi är oerhört attraherade av varandra och absolut jag vill inte vara utan sexet.

Nä, jag har också tänkt den tanken med flickvännen att det är en klassiker. Men jag han har visat mig hennes sms till honom och hon är lite labil kan man lugnt säga.
    Självklart förstår jag att chansen att han lämnar henne inte är jättehög. I alla fall inte om man tittar på liknande situationer.

Jag funderar på att ge honom ett ultimatum lämna henne eller så lämnar jag. Om han inte lämnar henne så ska jag försöka göra som du säger.

Kan inte leva såhär längre. För min egen självrespekt och för hennes skull.
  • Anonym (H)
    Anonym (e) skrev 2017-03-28 21:16:17 följande:

Ja, sexet är helt fantastiskt. Aldrig varit med om så jävla bra sex med någon annan. Vi är oerhört attraherade av varandra och absolut jag vill inte vara utan sexet.

Nä, jag har också tänkt den tanken med flickvännen att det är en klassiker. Men jag han har visat mig hennes sms till honom och hon är lite labil kan man lugnt säga.

Självklart förstår jag att chansen att han lämnar henne inte är jättehög. I alla fall inte om man tittar på liknande situationer.

Jag funderar på att ge honom ett ultimatum lämna henne eller så lämnar jag. Om han inte lämnar henne så ska jag försöka göra som du säger.

Du borde göra det direkt. Inte vänta en sekund.
  • Anonym (plus)
    Anonym (e) skrev 2017-03-28 21:04:28 följande:
    Kärlek och allmän förvirring gör att jag är helt handlingsförlamad när jag tänker att jag ska ta avstånd och avsluta det hela.
    Jag tror att du behöver sluta upp med att intala dig själv att det här på något vis är bortom din kontroll. Du kan visst avsluta er relation, det är bara att säga till honom att det är slut. Låt bli ursäkterna och ta tag i det här nu. Jag kan nästan lova dig att er relation kommer att sluta dåligt ändå, även om du skulle välja att fortsätta träffa honom. 
  • Anonym (Z)

Det är fruktansvärt vad du gör mot tjejen, jag tror ändå inte du inser hur illa du gör och hur ni kan skada hennes förtroende, självtillit och andra relationer för livet.

Killen gör värst men att du kan leva med att nya henne och dölja allt är ändå vidrigt :(

Avbryt det idag. Även om deras relation förmodligen är körd ändå. Nu får du visa lite mod och stå upp för det rätta.

• Anonym (Bryt!)
    Anonym (e) skrev 2017-03-28 21:16:17 följande:

Jo jag förstod det. Bra sex är sjukt beroendeframkallande och kan göra en totalt knäpp i huvudet! Det är som en drog.

Ok, hon kanske ÄR psykiskt instabil. Men skulle du kunna lita på en man som gör som han gjort? Vill du ha honom på riktigt?

Försök hjälpa dig själv att avbryta kontakten. Du kommer att bli hatad om detta kommer ut. Hamna inte där!

Tänk på att du kan hitta bra sex med någon annan längre fram. Du är ung och du slösar bort din tid på en upptagen kille. Du är värd bättre!!
Svar på tråden Jag är den andra kvinnan