Kommer otrohet alltid fram?
Som rubriken lyder, vad är era erfarenheter av det?
Har ni levt på som vanligt eller har det uppdagats?
Som rubriken lyder, vad är era erfarenheter av det?
Har ni levt på som vanligt eller har det uppdagats?
Har en nära vän som varit otrogen ett par gånger, och som kan flirta grovt på konferenser och kurser. Hennes man vet inte om det, och det har inte kommit fram under deras 25 år ihop.
Hon säger att hon älskar honom, och jag tror henne faktiskt. Det har inte fallit mig in att springa och berätta detta för hennes man.
Själv har jag aldrig varit fysiskt otrogen mot min partner, men jag blev en gång handlöst förälskad i min bästa arbetskamrat, och då var jag mentalt otrogen - vilket på många vis var värre än ett ONS. Arbetskamraten var hela min världs fokus. Allt jag tänkte, upplevde, kände berättade jag för kollegan - inte min partner. Allt jag gjorde ville jag helst göra med kollegan.
Har aldrig blivit begragen vad jag vet, men hade tusen gånger hellre velat upptäcka ett ONS än en riktig förälskelse.
Själv har jag aldrig varit fysiskt otrogen mot min partner, men jag blev en gång handlöst förälskad i min bästa arbetskamrat, och då var jag mentalt otrogen - vilket på många vis var värre än ett ONS. Arbetskamraten var hela min världs fokus. Allt jag tänkte, upplevde, kände berättade jag för kollegan - inte min partner. Allt jag gjorde ville jag helst göra med kollegan.
Har aldrig blivit bedragen vad jag vet, men hade tusen gånger hellre velat upptäcka ett ONS än en riktig förälskelse.