• AniieeHär

Hallå, supporten! FaceBook-login

Funkar inte sedan Måndag Kväll.

Det är väl förmodligen bara jag på hela FL som använder den, dock =P

• Svar på tråden Hallå, supporten! FaceBook-login
  • Aikido

Att försöka få kontakt med supporten upplevs ofta ungefär så här:

• AniieeHär
    Aikido skrev 2017-03-30 17:44:39 följande:

Att försöka få kontakt med supporten upplevs ofta ungefär så här:

Jag vet....... 
  • Forumvärd

Hej hej! Vi har fått in mejl i supporten om detta Och det är skickat vidare till teknik. Om det skulle vara så att ni inte får svar i trådar så beror det på att tråden missats. Mejla gärna till support @ Familjeliv.se Ha det gott Charlotte

• AniieeHär
    Forumvärd skrev 2017-03-30 19:06:25 följande:

Hej hej! Vi har fått in mejl i supporten om detta Och det är skickat vidare till teknik. Om det skulle vara så att ni inte får svar i trådar så beror det på att tråden missats. Mejla gärna till support @ Familjeliv.se Ha det gott Charlotte

gahadas skrev 2017-03-30 19:22:28 följande:

Du tänkte aldrig på att gå in här?
    www.familjeliv.se/start/1.3975690

Jo, tack, jag mailade supporten också. Det var först när det inte hade hänt något på 24 timmar som jag startade tråden.

Men bra att de är på g i alla fall =)
  • AniieeHär

Jag kickar lite på den här. En uppdatering om hur det går skulle vara bra, till och med ett "Tyvärr, vi kan inte erbjuda det här inloggningssättet längre". För då kan jag i alla fall göra något.....

• Forumvärd
    AniieeHär skrev 2017-04-05 21:55:15 följande:
    Jag kickar lite på den här. En uppdatering om hur det går skulle vara bra, till och med ett "Tyvärr, vi kan inte erbjuda det här inloggningssättet längre". För då kan jag i alla fall göra något.....
    Jag puffade detta igen till teknik idag. Har tyvärr inte hört något mer ännu.
  • AniieeHär
    Forumvärd skrev 2017-04-05 22:41:27 följande:
    Jag puffade detta igen till teknik idag. Har tyvärr inte hört något mer ännu.
    Tack =) Bra att veta att någon försöker göra något/få någon att göra något =P
  • Aikido
    AniieeHär skrev 2017-04-05 22:45:03 följande:
    Tack =) Bra att veta att någon försöker göra något/få någon att göra något =P
    Men ack... till ingen nytta. Den en gång så ståtliga och toppmoderna utvecklingsavdelningen hos Familjeliv:

• AniieeHär
    Aikido skrev 2017-04-06 08:52:29 följande:
    Men ack... till ingen nytta. Den en gång så ståtliga och toppmoderna utvecklingsavdelningen hos Familjeliv:

Lol
  • gahadas

Facebook droppade nyligen supporten för version 2.2 av deras API. Förmodligen det som hände. Men seriöst det är en enkel fix

• Aikido
    AniieeHär skrev 2017-04-11 13:17:23 följande:
    Som fortfarande inte är fixad.....
    Crowdfunding? Om alla (seriösa) användare här skänker en krona var till supportens lön får vi snabbt ihop... ok glöm det.
  • AniieeHär
    Aikido skrev 2017-04-11 14:59:32 följande:
    Crowdfunding? Om alla (seriösa) användare här skänker en krona var till supportens lön får vi snabbt ihop... ok glöm det.
    Ja, det var nug bäst att bryta den tanken i tid =P
    Mammor är ju hjältar som jobbar i det tysta
  • AniieeHär
    Forumvärd skrev 2017-04-14 19:19:24 följande:

Nu ska det fungera igen!

Och DET gjorde det. fram till NU. Loggade in med FB tidigare idag (vid 13), gick och handlade, försökte logga in igen...... nothing.

Försöker ign senare.
    Mammor är ju hjältar som jobbar i det tysta
Svar på tråden Hallå, supporten! FaceBook-login