fostervatten?? (bild på cl fostervattentest)
Hur tillförlitligt är clearblue fostervatten test? Tycker mig se ny grön nyans som. Vänstra är testet är högra är oanvänt. Ser ni ett positivt test eller kan jag lägga mig o sova i lugn o ro?
Hur tillförlitligt är clearblue fostervatten test? Tycker mig se ny grön nyans som. Vänstra är testet är högra är oanvänt. Ser ni ett positivt test eller kan jag lägga mig o sova i lugn o ro?
Tycker vänstra ser färgat ut. Men ta ett trosskydd på dig nu med och se hur det ser ut imorgon.
Jag tycker också det ser färgat ut
Jag har ingen personlig erfarenhet av dem, men googlar man lite verkar det som att de är väldigt opålitliga och reagerar snabbt "i onödan". Den vetskapen gör det ju lite farligt, för det kan ju vara så att du läcker. Jag skulle råda dig att inte använda dem, utan istället kontakta förlossningen om du misstänker att du läcker.
Tack för svar. Jag avvaktar tills imorgon och blir det värre kontaktar jag förlossningen.
Jag vet inte riktigt vad detta är för något men båda är ju gröna och det är ju ganska självklart att om det kommer någon form av vätska på det så blir färgen klarare.
Ta en nattbinda ifall det är vattnet som gått, annars finns risken att sängen blir blöt ifall det får för sig att rinna till när du vänder dig.
De där bindorna är inte tillförlitliga för fem öre. Har läst massa recensioner från kvinnor som fått utslag och åkt in i onödan. Tydligen reagerar bindorna på pH-förändringar, och det kan man ha utan att läcka vatten. Jag hade inte använt dem, blir onödig oro
De reagerar väl också på bakteriell vaginos vilket är ganska vanligt.