• pickaboo

För oss med bim i maj 2017

Hej allihopa! Jag håller på att flytta min mens just nu med progesteron så jag vet inte riktigt när min bim blir men ca 7 maj.

Har svårt att bli gravid pga mannens ryggmärgsskada men det ska gå! Vi har barn sedan tidigare förhållanden så nu är min oro mest att det inte ska funka mellan oss...

• Svar på tråden För oss med bim i maj 2017
  • Livethänder
    Hansson88 skrev 2017-06-08 21:20:25 följande:

Hur gick det? Har du sagt något?

Nej inte sagt något än, ska försöka hålla det hemligt till typ rul...
  • Hansson88
    Livethänder skrev 2017-06-09 13:38:04 följande:

Nej inte sagt något än, ska försöka hålla det hemligt till typ rul...

Är så glad för din skull!

Har du en blogg? Hade velat följa dig! Älskar gravidbloggar!
  • Livethänder
    Hansson88 skrev 2017-06-09 19:15:24 följande:

Är så glad för din skull!

Har du en blogg? Hade velat följa dig! Älskar gravidbloggar!

Tack

Nej tyvärr ingen blogg bara instagram och har inte gått ut med graviditeten än
  • Sommaren12

Hej! Är det fortf liv i den här tråden? Jag var utomlands och fick skjuta upp mensen för att inte riskera blöda på solsemestern så då fick vi hoppa över ett försök.

Nu är vi inne på andra försöket denna gången. Har fått ÄL-flytningar idag och lite molvärk men ingen glad gubbe på äl-testet än. Tror och hoppas jag får det imorgon så det är väl bara att tuta och köra nu! ;)

• Hansson88
    Sommaren12 skrev 2017-06-19 20:32:48 följande:

Hej! Är det fortf liv i den här tråden? Jag var utomlands och fick skjuta upp mensen för att inte riskera blöda på solsemestern så då fick vi hoppa över ett försök.

Nu är vi inne på andra försöket denna gången. Har fått ÄL-flytningar idag och lite molvärk men ingen glad gubbe på äl-testet än. Tror och hoppas jag får det imorgon så det är väl bara att tuta och köra nu! ;)

Den finns en Bim Juni-tråd. Kom till den
  • SaraochLion

Alltså pååååriiiiiktiiiiiiigt! 

Ingen mens och jag tog ett test i fredags (eller var det lördags..?) som var negativt och har fortfarande inte fått min mens. Den är enligt min menskalender nu 7 dagar sen. 

Svar på tråden För oss med bim i maj 2017