• Anonym (Ts)

Hans nytvättade kuk luktade fitta??

Hade sex med min sambo igår, vi hade inte haft sex på bra länge. Han duschade innan, och innan själva akten sög jag av honom och då tyckte jag att det både luktade och smakade sött och salt, precis som en fitta gör. Vi har alltså inte haft sex på lång tid nu så det kan ju inte sitta kvar från mig sen sist vi hade sex.

Så han har med andra ord alltså varit otrogen då? Hur länge kan dom dofterna sitta kvar på kuken? Sitter dom kvar trots han duschar, även med tvål? Vet att han brukar duscha med tvål ibland.

Tacksam för svar. Misstänkt ett tag att han är/varit otrogen.

• Svar på tråden Hans nytvättade kuk luktade fitta??
  • Anonym (Otrogen igen och igen och igen)
    Anonym (Ts) skrev 2017-04-02 10:55:17 följande:

Hade sex med min sambo igår, vi hade inte haft sex på bra länge. Han duschade innan, och innan själva akten sög jag av honom och då tyckte jag att det både luktade och smakade sött och salt, precis som en fitta gör. Vi har alltså inte haft sex på lång tid nu så det kan ju inte sitta kvar från mig sen sist vi hade sex.

Så han har med andra ord alltså varit otrogen då? Hur länge kan dom dofterna sitta kvar på kuken? Sitter dom kvar trots han duschar, även med tvål? Vet att han brukar duscha med tvål ibland.

Skyll dig själv, eftersom ni inte legat på länge, då blir det så.
  • Hjulet
    Anonym (Otrogen igen och igen och igen) skrev 2017-04-04 11:39:04 följande:
    Så resonerar ett svin det är resonemanget av en låg och sunkig människa som bedrar och sviker.
  • Poascenko
    Anonym (Ts) skrev 2017-04-02 10:55:17 följande:

Hur har du det annars? Alltså smakar din kille efter duschningen fortfarande fitta, har han antingen någon UVI, eller inte duschat ordentligt eller så söker du någon anledning att lämna honom?
  • Anonym (Otrogen igen och igen och igen)
    Hjulet skrev 2017-04-04 11:44:04 följande:
    Så resonerar ett svin det är resonemanget av en låg och sunkig människa som bedrar och sviker.
    Självinsikt kalas det, bjuder inte tjejen på sin fitta, så letar man upp en annan.
  • Anonym (Ts)

Vadå skyll mig själv?

Jag vill ha sex oftare, hade jag fått som jag velat hade vi haft sex flera gånger i veckan. Men det är han som inte vill. Jag försöker ta intiativ men han säger han inte har lust eller är trött osv. Så nej det är inte mitt del för att jag inte bjuder till. För det gör jag.
    Anonym (Otrogen igen och igen och igen) skrev 2017-04-04 11:51:00 följande:

Självinsikt kalas det, bjuder inte tjejen på sin fitta, så letar man upp en annan.

Ta reda på fakta innan du anklagar mig för att inte bjuda till. Du kan inte bara anta att jag inte vill ha sex när det är tvärtom. Jag har inte skrivit någonstans i tråden att jag inte har så mycket lust. Min lust är det absolut inget fel på. Men ja jag har slutat ta intiativ för att jag blir bara dissad ändå och det sårar mig. Men det ger han inte rätten av att leta upp någon annan, inte för någon annan heller som är i något förhållande.
  • Anonym (Ts)
    Poascenko skrev 2017-04-04 11:50:55 följande:

Hur har du det annars? Alltså smakar din kille efter duschningen fortfarande fitta, har han antingen någon UVI, eller inte duschat ordentligt eller så söker du någon anledning att lämna honom?

Vi har inte haft sex sen dess så ingen aning. Men vet att han missköter hygienen där nere i perioder då han mår sämre. Så det är säkert därför. Ingen uvi vad jag vet iaf. Anledningar att lämna han finns det gott om. Bristande på uppmärksamhet, kärlek, stöttning inom vissa områden och så vidare. Men det kan också bero på hans dåliga mående så jag får väl inte ge upp för lätt antar jag. Men ibland är det lätt att göra det. Så vi får väl se vad som händer.
  • Anonym (dumpa)

Varför dumpar du honom inte? Jag hade ALDRIG accepterat det där. Helt orimligt att ha en partner som har sånna behov. 

• Rambo69
    Om man är ihop så ska det inte bli så oavsätt om man inte har haft sex på tio år.
  • Poascenko
    Anonym (Ts) skrev 2017-04-05 13:40:50 följande:
    Vi har inte haft sex sen dess så ingen aning. Men vet att han missköter hygienen där nere i perioder då han mår sämre. Så det är säkert därför. Ingen uvi vad jag vet iaf. Anledningar att lämna han finns det gott om. Bristande på uppmärksamhet, kärlek, stöttning inom vissa områden och så vidare. Men det kan också bero på hans dåliga mående så jag får väl inte ge upp för lätt antar jag. Men ibland är det lätt att göra det. Så vi får väl se vad som händer.
    Ts, jag tycker ni borde prata med varandra. För din egen skull.
    Du berättar här att du misstänker att han varit otrogen. Inte så märkligt att du letar efter några bevis, men vet du, personligen tror jag inte att han efter duschning fortfarande luktar "den andra kvinnan". Jag snarare tenderar till att han sköter sin hygien dåligt som du själv berättat om eller har någon slags UVI. 

Hur som. Inte någon här vet om din pojkvän är otrogen, men så här kan du väl inte ha det? Vad kommer du ha för sex, när du hela tiden misstänker att han luktar fitta? Vad kommer du ha för relation, när du hela tiden misstänker att han bedrar dig?
  • Casull
    Anonym (Onne) skrev 2017-04-02 15:50:32 följande:
    Sorglig värld vi lever i. Var och varannan människa tycks vänstra vid sidan av och kollar sitt marknadsvärde på relationsmarknaden.

Att man hänger på knull- och flirtsidor tycks vara skrämmande vanligt trots att man lever in relation.

Internet, suck.
    Kanske ett tecken på att vi inte är menade att bara vara med en person hela livet ut. Eller iallafall en mycket större del än så många som faktiskt gifter sig. Kanske en anledning till att typ hälften av alla giftermål slutar med skilsmässa.
    Öppna relationer är kanske the way to go. Hålla ihop men ändå kunna ligga runt när man träffar någon annan härlig person  ;)
  • Casull
    Rambo69 skrev 2017-04-05 18:29:19 följande:
    Om man är ihop så ska det inte bli så oavsätt om man inte har haft sex på tio år.

Tycker det beror helt på vad man kommit överens om.
    Om hon vet att sex är viktigt för honom så måste ju hon fråga sig själv varför hon inte har sex med honom så ofta. Och kan hon inte acceptera att han behöver mera sex än det han får men vägrar ett öppet förhållande så är ju att skiljas det enda rätta.

Men jag tycker aldrig att man ska behöva skämmas för sin sexualdrift. Alla är olika och det är viktigt att komma underfund med vart man har varandra gällande det.

• Anonym (Ts)
    Casull skrev 2017-04-06 11:17:28 följande:

Tycker det beror helt på vad man kommit överens om.

Om hon vet att sex är viktigt för honom så måste ju hon fråga sig själv varför hon inte har sex med honom så ofta. Och kan hon inte acceptera att han behöver mera sex än det han får men vägrar ett öppet förhållande så är ju att skiljas det enda rätta.

Men jag tycker aldrig att man ska behöva skämmas för sin sexualdrift. Alla är olika och det är viktigt att komma underfund med vart man har varandra gällande det.

Om du läser mina tidigare svar så ser du att jag vill ha sex oftare men han vill inte ha sex med mig utan säger han inte har lust eller skyller på något annat för att "slippa". Jag har lust varje dag. Jag är väldigt sexuell och har alltid varit. Tidigare hade vi sex varje kväll. Sen blev det mer och mer sällan, nu är det ett par gånger i månaden ungefär. Jag försöker ta intiativ men blir dissad och eftersom jag blir ledsen av det så har jag slutat ta intiativ. Upptäcker istället att han tar hjälp av fröken höger efter jag gått och lagt mig. Och det känns som det är fel på mig då. Erbjudit han öppet förhållande en gång men han säger han inte vill det utan att han bara vill vara med mig. Om det ändrats sen dess vet jag inte. Men jag har aldrig nekat han sex sen vi träffades, eller jo en eller två gånger. Men det är inte mycket på ett år. Han däremot har nekat mig säkerligen 40-tal gånger, minst. Så felet ligger inte hos mig, även om det känns som det gör det, men han tänder väl inte på mig som förut. Och då är väl förhållandet dödsdömt.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-04-06 17:56:24 följande:

Hjulet är svinet här , jag håller med art ger kärringen i ger får hon skylla sig själv

Läs tidigare svar jag skrivit.

Om "kärringen" tar intiativ till sex och faktiskt har lust och vill ha sex ofta och han vet om det mycket väl men får tillbaka att han inte har någon lust eller någon annan anledning, då är det ta mig fan inte mitt fel någonstans.
  • Anonym (A)
    Poascenko skrev 2017-04-06 11:01:02 följande:
    Ts, jag tycker ni borde prata med varandra. För din egen skull.
    Du berättar här att du misstänker att han varit otrogen. Inte så märkligt att du letar efter några bevis, men vet du, personligen tror jag inte att han efter duschning fortfarande luktar "den andra kvinnan". Jag snarare tenderar till att han sköter sin hygien dåligt som du själv berättat om eller har någon slags UVI. 

Hur som. Inte någon här vet om din pojkvän är otrogen, men så här kan du väl inte ha det? Vad kommer du ha för sex, när du hela tiden misstänker att han luktar fitta? Vad kommer du ha för relation, när du hela tiden misstänker att han bedrar dig?
    Håller med
  • Anonym (man)
    Ja det förklarar varför du är otrogen igen och igen, allt är ju alltid någon annans fel. Får inte lilla du precis som du vill så protestknullar du någon annan.

Verkar som vissa aldrig lämnar sandlådan på dagis......
Svar på tråden Hans nytvättade kuk luktade fitta??