Vilka vegetariska röror kör du till bakad potatis?
Jag vill gärna ha förslag på vegetariska röror till bakad potatis. Den enda jag kan är curryröra med quornkyckling så jag behöver inspiration på andra röror och fyllningar.
Jag vill gärna ha förslag på vegetariska röror till bakad potatis. Den enda jag kan är curryröra med quornkyckling så jag behöver inspiration på andra röror och fyllningar.
Om ost går bra så är fetaoströra toppen, till exempel ihop med soltorkade tomater eller oliver.
Creme fraiche med färska tomater, soltorkade tomater, rödlök och fetaost + salt och peppar är den godaste röran jag vet!
Min standard röra är lök,massa vitlök, krossade tomater, kidneybönor, paprika, timjan, peppar och en god buljong. En annan favvo är kantareller, lök, Creme fraiche, salt och kryddpeppar.
Den här gör jag också titt och tätt: www.ica.se/recept/spread-pa-rostad-paprika-och-vitlok-721642/
Det finns en god med creme fraiche, riven morot, hackade gröna oliver, salt, svartpeppar.
Många nya förslag att prova på!
En smörklick, flingsalt, svartpeppar och hackad rödlök. Enkelt, "rent" och gott. Tycker det blir trevligare än kläggiga röror.
Creme fraiche med färska tomater, soltorkade tomater, rödlök och fetaost + salt och peppar är den godaste röran jag vet!
Blanda i lite korv. Den är nästan utan kött i dag.
Vegetarisk gubbröra. Så smaskigt.
Finns flera röror på myveggie.se, va en länk dit på existenz idag.