• linnea2

BF augusti 2017 Stockholm

Hej!

Det finns en del grupper om just BF augusti 2017 men har inte lyckats hitta en för just Sthlm :)

Vi kan följas och tipsa varandra och förhoppningsvis när det väl dags att ses :)

• Svar på tråden BF augusti 2017 Stockholm
  • linnea2

Vill tillägga att jag har en dotter sedan innan och väntar ytterligare en flicka i slutet av augusti :)

• linnea2
    smulles skrev 2017-04-05 10:04:10 följande:

Hej! Jag väntar också en tjej den 21 augusti (mitt första barn) :)

Hej och välkommen!

Vad roligt :) jag har 20/08 beräknad än så länge.
  • smulles
    linnea2 skrev 2017-04-05 10:37:43 följande:

Hej och välkommen!

Vad roligt :) jag har 20/08 beräknad än så länge.

Tack! :) vart i Stockholm bor du?
  • linnea2
    smulles skrev 2017-04-05 15:40:19 följande:
    Tack! :) vart i Stockholm bor du?
    Bor i Älvsjö :) och du
  • Sofiah14

Hej!

Jag bor också i Stockholm o bf augusti, en pojke. Det blir andra barnet. Min första är tre år:)

Bor också söder om stan:)

//Sophia

• linnea2
    Sofiah14 skrev 2017-04-06 13:04:41 följande:

Hej!

Jag bor också i Stockholm o bf augusti, en pojke. Det blir andra barnet. Min första är tre år:)

Bor också söder om stan:)

//Sophia

Hej och välkommen!

Vad roligt :)
    Hoppas att vi blir fler här, kan byta idéer och träffas när det är väl dags ????
  • smulles
    linnea2 skrev 2017-04-05 17:36:34 följande:
    Bor i Älvsjö :) och du
    På andra sidan stan, i Solna :)
  • bamboobaby

Hej! Får man hoppa in här? Har häng i BF september-trådarna lite men idag på RUL flyttades vi till augusti. Väntar mitt tredje barn 31/8 och bor också söder om Stockholm.

• linnea2
    bamboobaby skrev 2017-04-11 23:25:37 följande:

Hej! Får man hoppa in här? Har häng i BF september-trådarna lite men idag på RUL flyttades vi till augusti. Väntar mitt tredje barn 31/8 och bor också söder om Stockholm.

Hej och välkommen ;)

Det är väl klart får du göra det. Vad roligt med ännu fler som bor i Sthlm
  • Cazandras

Hej! Vilket roligt initiativ! Jag väntar också barn och trodde jag var beräknad den 30/8 tills vi blev framflyttade till den 1/9, men jag är gärna med i den här gruppen! Bor i Vasastan :)

• Sarah5

Hej!

BF 15/8-17 så jag hakar på i denna tråd :) Bor också söder om stan.

Väntar en pojke och har en son på dryga två år sedan tidigare.

• Emilie91

Hej! Kul att du har startat denna tråden. Har själv letat efter en för just dom som är beräknade att föda i augusti och bor i Stockholm. Jag bor i Hagsätra och väntar mitt första barn, en liten tjej. Hur underbart som helst!

• Angel in sight

Trevligt med en stockholmsgrupp. Väntar bebis 11 augusti, troligtvis en pojke :). Har två flickor sedan tidigare. Bor i västerort.

• Marykh13

Hej!

Kul att hitta till den här tråden ????

Är beräknad 11/8 och bor i Täby.

Det är vårt första barn och en pojke.

Det ska bli spännande och följa er alla här.

• Karinnoah

Hej! Jag bor i Sthlm och väntar en flicka i september (min andra ????). Kan jag också vara med i gruppen, fast jag är någon månad efter er andra?

• bamboobaby
    Karinnoah skrev 2017-04-25 05:19:28 följande:

Hej! Jag bor i Sthlm och väntar en flicka i september (min andra ????). Kan jag också vara med i gruppen, fast jag är någon månad efter er andra?

Ja det är självklart, välkommen! Väntar mitt tredje barn 31/8 men först var det tänkt att han skulle komma 3/9 :)
  • Sarah5

Hej!

Tänkte blåsa lite liv i den här tråden :) Hur går det för er alla i sommarvärmen?!

För min del börjar det bli tungt o svårt att nå golvet :P

Svar på tråden BF augusti 2017 Stockholm