BF augusti 2017 Stockholm
Hej!
Det finns en del grupper om just BF augusti 2017 men har inte lyckats hitta en för just Sthlm :)
Vi kan följas och tipsa varandra och förhoppningsvis när det väl dags att ses :)
Hej!
Det finns en del grupper om just BF augusti 2017 men har inte lyckats hitta en för just Sthlm :)
Vi kan följas och tipsa varandra och förhoppningsvis när det väl dags att ses :)
Vill tillägga att jag har en dotter sedan innan och väntar ytterligare en flicka i slutet av augusti :)
Hej! Jag väntar också en tjej den 21 augusti (mitt första barn) :)
Hej! Jag väntar också en tjej den 21 augusti (mitt första barn) :)
Hej och välkommen!
Vad roligt :) jag har 20/08 beräknad än så länge.
Hej!
Jag bor också i Stockholm o bf augusti, en pojke. Det blir andra barnet. Min första är tre år:)
Bor också söder om stan:)
//Sophia
Hej!
Jag bor också i Stockholm o bf augusti, en pojke. Det blir andra barnet. Min första är tre år:)
Bor också söder om stan:)
//Sophia
Hej! Får man hoppa in här? Har häng i BF september-trådarna lite men idag på RUL flyttades vi till augusti. Väntar mitt tredje barn 31/8 och bor också söder om Stockholm.
Hej! Får man hoppa in här? Har häng i BF september-trådarna lite men idag på RUL flyttades vi till augusti. Väntar mitt tredje barn 31/8 och bor också söder om Stockholm.
Hej! Vilket roligt initiativ! Jag väntar också barn och trodde jag var beräknad den 30/8 tills vi blev framflyttade till den 1/9, men jag är gärna med i den här gruppen! Bor i Vasastan :)
Hej!
BF 15/8-17 så jag hakar på i denna tråd :) Bor också söder om stan.
Väntar en pojke och har en son på dryga två år sedan tidigare.
Hej! Kul att du har startat denna tråden. Har själv letat efter en för just dom som är beräknade att föda i augusti och bor i Stockholm. Jag bor i Hagsätra och väntar mitt första barn, en liten tjej. Hur underbart som helst!
Trevligt med en stockholmsgrupp. Väntar bebis 11 augusti, troligtvis en pojke :). Har två flickor sedan tidigare. Bor i västerort.
Hej!
Kul att hitta till den här tråden ????
Är beräknad 11/8 och bor i Täby.
Det är vårt första barn och en pojke.
Det ska bli spännande och följa er alla här.
Hej! Jag bor i Sthlm och väntar en flicka i september (min andra ????). Kan jag också vara med i gruppen, fast jag är någon månad efter er andra?
Hej! Jag bor i Sthlm och väntar en flicka i september (min andra ????). Kan jag också vara med i gruppen, fast jag är någon månad efter er andra?
Hej alla! Jag väntar mitt första barn den 20/8. Bor på Södermalm.
Hej!
Tänkte blåsa lite liv i den här tråden :) Hur går det för er alla i sommarvärmen?!
För min del börjar det bli tungt o svårt att nå golvet :P