• Anonym (hb1995)

flirt eller ej

Så här är läget att jag jobbar utan för min hemstad (vad jag jobbar med är oväsentligt )men iallafall så kommer det ett ett par tjejer som är inhyrda från södra Sverige, den ena lite mer attraktiv i mitt tycke. Ute på aw på kvällen så lägger en kollega till henne på Facebook och snapchat på min telefon, full och tokigt som jag var så skrev jag ett snabbt medelande och en bild på mina tatueringar så hon skulle känna igen vem de var vilket hon gjorde med. Tiden fortskred å vi snackade en del då å då både face to face och på snap. Senare visade det sig att nu var de dax för den här tjejen att åka hem vilket hon sa till mig i meddelande form. Men hon sa att hon skulle komma tillbaka med sin chef om 2 veckor för att göra klart det sista utan sin kvinnliga rumskompis, vilket hon betonade i medelandet att hon kom utan sin vän den här gången. Hon skrev också att vi kanske kunde hitta på något under tiden hon var här vilket jag svarade att vi absolut kan göra. Det jag undrar, är hon intresserad av mig eller är det bara något min skalle pusslat ihop. Jag blir iaf tankspridd när hon betonade så pass mycket på att hon skulle komma tillbaka ensam. Tack på förhand mvh

• Svar på tråden flirt eller ej
  • Anonym (Man)

Hon är alltså ensam. Antingen vill hon bara hitta på något för att fördriva tiden i och med att hon inte bör i stan, så har hon nog många tråkiga bvällar. eller så är hon intresserad.

Bara att se vart det tar vägen.

• Anonym (duh)

Jag antar att du är upptagen eftersom tråden ligger under "Otrohet" ?
    Vad spelar det då för roll vad hon vill? 

• Anonym (OST)
    Anonym (duh) skrev 2017-04-10 14:17:41 följande:

Jag antar att du är upptagen eftersom tråden ligger under "Otrohet" ?
    Vad spelar det då för roll vad hon vill? 

Eller så är hon gift, det har hänt förr att gifta kvinnor knullar borta. 
  • Anonym (duh)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-10 16:40:16 följande:
    Eller så är hon gift, det har hänt förr att gifta kvinnor knullar borta. 
    Japp, hur som helst något TS borde hålla sig borta ifrån.
  • Anonym (OST)
    Anonym (duh) skrev 2017-04-10 18:01:55 följande:
    Japp, hur som helst något TS borde hålla sig borta ifrån.
    Varför då? Om han inte är gift, så ska väl hon hålla sig borta från det.
  • Anonym (duh)
    Anonym (OST) skrev 2017-04-10 18:03:08 följande:
    Varför då? Om han inte är gift, så ska väl hon hålla sig borta från det.
    Från att delta i andras otrohet kanske?
    Men det beror väl på vilka värderingar man har, vissa bryr sig enbart om sig själva andra tänker lite på andra människor också och hur deras handlingar påverkar andra.
  • Anonym (OST)
    Anonym (duh) skrev 2017-04-10 18:18:52 följande:
    Från att delta i andras otrohet kanske?
    Men det beror väl på vilka värderingar man har, vissa bryr sig enbart om sig själva andra tänker lite på andra människor också och hur deras handlingar påverkar andra.
    Du ska du genast sluta köra bil, jag har problem med andningen.
Svar på tråden flirt eller ej