Absolut INGEN lust - hjälp?
Hej!
Jag har såna enorma problem med min sexlust att det börjar tära rejält på mitt förhållande. Jag har under en lång tid (många år) ätit P-piller och de senaste åren även "lyckopiller" i omgångar. Båda två medicinerna har ju bieffekter som minskad sexlust så det har hela tiden varit ganska lätt att skylla på det och försöka ändå.
Nu har jag sedan årsskiftet ungefär varit utan både p-piller och antidepressiva. Några veckor i början av året mådde jag sååå bra och fick en liten wow-känsla, helt plötsligt så kände jag saker - både mentalt och fysiskt. Min sambo förstod inte alls varför jag ville ligga hela tiden... Jag tyckte det var helt fantastiskt. Men nu, några månader senare så är sexlusten som bortblåst igen. Jag känner verkligen iiiiingenting, kan nästan bli arg när min kille försöker något. Detta har ju lett till att vi mest går runt och är rädda för att ta i varandra och det är där med sex är som en rosa elefant i rummet.
Vad ska jag göra? Jag lider med min kille och jag mår själv väldigt dåligt över detta. Det bör tilläggas att vi aldrig haft dåligt sex när vi väl har det eller att det saknas känslor för varandra - snarare tvärtom.