HJÄLP!! Kan man bygge en relation på otrohet?
Hej, detta är mitt första inlägg och osäker om kategorin är rätt, men här hamnar jag iaf.
Så här ligger det till, vad som nu är mitt ex var för någon månad sedan min pojvkän som jag var tsm med i 2 år. Det hela började med att jag mådde skit över mig själv som aldrig lyckats i det sexuella med min kille (första förhållande) o klandrade mig sj och tänkte att det verkligen var mig allt felet låg i. Som mest skit mådde jag de sista två månaderna innan jag gjorde slut, o så hände det. Samma saker hade jag snackat med min ex, då kille, bästa vän som jag också var väldigt bra vän med, och han sa att han kunde hjälpa mig. Han kunde bevisa för mig att det inte var fel på mig. Så vi hade sex. (Alltså hade jag sex med vad som då var min pojkväns bästavän) Det var nt fel på mig, där nere iaf. Men så självisk och hemsk som jag var kunde jag nt leva med sveket jag gjort utan gjorde slut med min kille. Han förtjänade någon bättre. Dessutom, om jag så lätt var otrogen var kanske känslorna försvagade? Det trodde jag iallafall. Men nu en månad efter kunde jag inte ha mera fel. Älskar honom och vet inte vad jag ska ta mig till.
Förlåt om texten är otydlig, o snälla hjälp mig!