• Kippeman

Vilket parti skulle du rösta på idag?

En oberoende undersökning

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket parti skulle du rösta på idag?
  • Kim Possible

Jag pendlar mellan någon slags politisk depression där allt verkar lika illa och jag inte vill rösta alls till att gå tillbaka där jag alltid hamnar ideologiskt på sådana där test man gör inför val.

Klart är iaf att jag inte kommer att rösta som förra valet, då jag taktikröstade. Trodde jag. Big mistake. :-/

• Helgonet
    Queennr1 skrev 2017-04-11 08:55:36 följande:

Vänsterpartiet el FI..

lejonetDaniel skrev 2017-04-13 01:00:37 följande:

F! eller Miljöpartiet eller Direktdemokraterna ska jag rösta på i riksdagsvalet 2018

Har ni läst F! partiprogram? Hörde ni om deras senaste budget? Dvs en budget med ett underskott på 500 miljarder!!!

• Rataxes
    Helgonet skrev 2017-04-20 10:47:27 följande:
    lejonetDaniel skrev 2017-04-13 01:00:37 följande:

F! eller Miljöpartiet eller Direktdemokraterna ska jag rösta på i riksdagsvalet 2018

Har ni läst F! partiprogram? Hörde ni om deras senaste budget? Dvs en budget med ett underskott på 500 miljarder!!!

Det är ju inte det enda.

Den nya partiledaren har samma typ av islamistkopplingar som bostadsislamisten m.fl i MP.
    Man ska vara försiktig med att göra barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn.
  • Vattumankillen
    Helgonet skrev 2017-04-20 10:47:27 följande:

Oki jag har läst om det men de har inte haft tid och pengar att fastställda en fullständig budget men de kommer troligen göra det inför valet 2018. Men om de inte har gjort det kommer jag rösta på Direktdemokraterna eller Miljöpartiet i riksdagsvalet 2018.
  • Vattumankillen
    lejonetDaniel skrev 2017-04-21 16:59:31 följande:

Oki jag har läst om det men de har inte haft tid och pengar att fastställda en fullständig budget men de kommer troligen göra det inför valet 2018. Men om de inte har gjort det kommer jag rösta på Direktdemokraterna eller Miljöpartiet i riksdagsvalet 2018.

Djurens parti är ju också bra ska jag tillägga.
  • Grande Rock

Om man nu lyckas skriva kristdemokraterna och socialdemokraterna rätt, hur kan man då få för sig att särskriva sverigedemokraterna?

Att tro är att inte veta
  • staffe5

Har proteströstat på SD sedan 2010 och kommer fortsätta att göra det så länge det finns en risk att de övriga partierna fortsätter att understödja de senaste årtiondenas multikultiexperiment (tycker fortfarande inte att moderaterna gått tillräckligt långt när det gäller åtstramningen av vår migrations- och integrationspolitik) Har inget emot en viss invandring men den måste i demokratins namn ske i takt med folket, det går helt inte komma ifrån att en övervägande del av svenskarna vill att vår identitet och gemenskap skall fortsätta att byggas på svenska traditioner, det svenska språket och svenska värderingar och normer som vi känner dem. Sedan influeras vi naturligtvis av det som är positivt från andra kulturer, men jag och många med mig vägrar att bli påtvingade medeltida värderingar, patriarkaliska normer  och religiöst radikaliserade företeelser som överhuvudtaget inte hör hemma i ett modernt, sekulariserat och jämställt land som Sverige.

• Rataxes

KLP

Man ska vara försiktig med att göra barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn.
  • Jimpen86

Egentligen typ hemligt men de verkar vettigaste tycker iaf jag. Är då inte rasist bara realistiska

Svar på tråden Vilket parti skulle du rösta på idag?