Vad tycker ni kvinnor om soul patch?
Som det står i rubriken, vad tycker ni kvinnor om "skäggfrisyren" soul patch? Alltså när man är helt rakad förutom lite under läppen (se bild)
Som det står i rubriken, vad tycker ni kvinnor om "skäggfrisyren" soul patch? Alltså när man är helt rakad förutom lite under läppen (se bild)
Jag måste säga att jag är väldigt förvånad över resultatet :P
En hel del faktiskt, nedan har du några kändisar som har det.
Vad är det med dom?
Jag har haft det i något halvår, men när jag såg pollen imorse så rök den haha!
Vad är det med dom?
Jag har haft det i något halvår, men när jag såg pollen imorse så rök den haha!
Ew. Jag tycker att alla former av skägg/mustascher är äckligt, fult, ofräscht osv. Gillar inte alls att var och varannan kille går omkring och ser ut som Gustav Vasa.
Rakat ska det vara. I hela ansiktet!
Tillägger att jag föredrar skägg och/eller mustasch annars.
Det är snuskigt med små skäggbitar i ansiktet. Bockskägg är lika kräkframkallande. Det enda som kan vara snyggt är lite polisonger.
Ew. Jag tycker att alla former av skägg/mustascher är äckligt, fult, ofräscht osv. Gillar inte alls att var och varannan kille går omkring och ser ut som Gustav Vasa.
Rakat ska det vara. I hela ansiktet!
Du känner dom eller?Dom undersökningar som jag har sett har visat att det är en majoritet kvinnor som föredrar stubb eller skägg på män, så då tillhör du en minoritet
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Du känner dom eller?Dom undersökningar som jag har sett har visat att det är en majoritet kvinnor som föredrar stubb eller skägg på män, så då tillhör du en minoritet
Detta är också så hett och 2017 eller hur Kevin? ????
Tycker om stubb eller skägg, om det växer jämnt. Soul patch och bockskägg är dock bland det fulaste jag vet. Aldrig sett någon som det sett bra ut på.