• Skridskoprinsessan2017

Hur raderar jag?

Hur raderar jag mina egna inlägg på forumet som inte längre är aktuella? Jag har flera gamla trådar som inte längre används, skulle vilja ta bort dom. Någon som vet?

• Svar på tråden Hur raderar jag?
  • Linnis92

Logga in på datorn, gå till dina favoriter, där kan du klicka i och välja "radera trådar".

• Påven Johanna II
    Linnis92 skrev 2017-04-12 10:15:34 följande:

Logga in på datorn, gå till dina favoriter, där kan du klicka i och välja "radera trådar".

Då finns de inte längre med bland dina favoriter, men de är ju fortfarande möjliga att läsa både för dig och för alla andra.
  • MajaVira
    Linnis92 skrev 2017-04-12 10:15:34 följande:
    Då tar man bara bort trådarna från sina favoriter, de finns fortfarande kvar på FL.

Det enda sättet att få en tråd raderad är att anmäla den och motivera varför den ska tas bort. Forumet skulle dock bli ganska märkligt om trådar och inlägg tas bort efteråt, man får helt enkelt tänka efter innan man skriver något.

TS får helt enkelt inse att "what happens on the Internet stays on the Internet", eller i detta fall Familjeliv...
Svar på tråden Hur raderar jag?