• crazy_happ1ne55

Orolig....

Gravid i vecka 8+1 och alla symtom har försvunnit nu, har haft bruna småblödningar som kommit och gått i en vecka nu! Har ringt BM och ska bli uppringd halv tio idag. Inte sovit en blund inatt. Vill så gärna att detta skulle gå vägen denna gången men känns inte så just nu.

Fick MA i november 2016 i vecka 10+6 (fostret dog i vecka 9)

Så psykiskt påfrestande att jag inte vet vart jag ska ta vägen :'(

• Svar på tråden Orolig....
  • viseversa

Jag hade blödningar med barn nr 1 och nr 3 tidigt i graviditeten. Inte mycket men det kom färskt blod på pappret när jag torkade mig. Blev friska levande fullgångna barn. Så blödningar behöver inte betyda mf. Sen har du ju brunt blod vilket är "gammalt" blod. Försök att inte oroa dig. Vet att det är svårt dock.

• happylife

Också haft bruna blödningar i tidig graviditet, det ena slutade i missfall men de andra bör jag på nu i vecka 35 behöver alltså inte betyda något!

• crazy_happ1ne55

Jag vett blödningar är normalt och brunt=gammalt. Men så har man den där rösten som skrämmer upp en till tusen :(

Jag hoppas jag får komma in på vul idag så jag kan släppa denna oro och vetahur det ligger till. Har vul 26/4 i samband med inskrivningen men klarar inte vänta så länge!

Svar på tråden Orolig....