• hjälpbubblan

Konstig flytning, gravidsymtom?

Hej!
    Slutade med p-piller i Januari då min partner berättade att han känner sig redo och vill att jag ska sluta med preventivmedel.
    Fick sista pillermensen och efter det har jag haft cyklar på 35 dagar.
    Har 6 dagar kvar till BIM och för någon dag sedan så fick jag väldigt konstiga flytningar.
     Är du känslig så fortsätt inte läsa.
    Kändes som en ''bubbla'' som kom ut, de var väldigt tjocka.
    Funderade först på om jag hade fått svamp men det kändes inte som det då det varken sved eller kliade som de gjort tidigare då jag fått svamp. Två dagar senare var de försvunna och jag har vanliga flytningar igen.
    Är det någon som har haft såhär? Kan det vara gravidsymtom eller är det något annat?
    (har aldrig haft såna flytningar förut)

• Svar på tråden Konstig flytning, gravidsymtom?
  • Olivia1995

Kan det knte vara äl flytning :)? Vet du bär du har äl? Har 34 dagars cykel själv.. skönt o kunna diskutera med nån hehe :)

• hjälpbubblan

Nej äl var innan det och det var inte "råäggvita"-flytning som man brukar prata om under äl utan den var tjock som lotion..

Håller med det är inte många man träffar som har så lång cykel! :)

• Olivia1995
    hjälpbubblan skrev 2017-04-14 07:44:01 följande:

Nej äl var innan det och det var inte "råäggvita"-flytning som man brukar prata om under äl utan den var tjock som lotion..

Håller med det är inte många man träffar som har så lång cykel! :)

Okej men jag får också sådär ibland att det känns som en bubbla :o hade äl för ca 10-13 tror jag. Men har bim först om 9 dagar alltså typ 19 dagars lutealfas... hur lång har du?? :)
Svar på tråden Konstig flytning, gravidsymtom?