Bim+8-9
Hallojsan!
Jag undrar lite om man kan ha ägglossning utan mens, eller om det bara är så att man kan ha mens utan ägglossning? :/
Jag undrar för jag vet med 100% säkerhet att jag hade ÄL 22-23 mars, då jag var hos gyn den 23de och gjorde vul och hon sa att det antagligen var natten mellan 22-23.
Och nu sitter jag här 8-9 dagar efter Bim och har fortfarande inte fått någon mens. Ingen som helst antydan till att Tant röd är på g :/
Jag har haft sen någon dag innan Bim haft små molande i "tjejmagen" men tänkt att det antagligen är mensen som är på ingående, men inte har det.
Och så för 4 dagar sen, dvs Bim+4 ungefär haft små ont i huvudet, ett enormt kaffesug (ungefär som att jag bör dricka så mycket som möjligt innan jag får plus och måste trappa ner) , brösten började göra ont speciellt när man rör vid dom men utan att röra dom med, jag har blivit äckligt trött (går upp och är "pigg" sen 2-3 timmar senare slocknar jag i soffan, sittande, för jag är så sjukt trött och om kvällarna är jag smått illamående, inte så jag måste spy mer ett jag-är-sjuk-illamående :/
Och allt det har bara fortsatt, brösten gör ondare för varje dag känns det som.
Gjorde ett gravtest igår morse, men det visade negativt.
Kan det vara så att jag är gravid trots allt oh att jag kanske är en sån där låghormornare, eller struntar bara mensen i att dyka upp trots ÄL?
Det här blide väldans långt, hoppas ni orkat läsa igenom det och kanske har något svar på min undran :)