• Malinooooo

Vad är könet?!

Hej! Idag var vi på ultraljud med förhoppning av att få veta könet på vår bebis, det gick tyvärr inte se men kändes som att hon var ointresserad av att berätta eller kolla efter om det. Och så nyfiken som jag är så måste jag bara få veta! Känns som en evighet att måsta vänta tills förlossningen :P så snälla söta rara folket, är det någon som är duktig på att se sånt? Vad tror ni om denna lill*? ????

Malin Wikberg
  • Svar på tråden Vad är könet?!
  • Bertram

svårt att se från sidan, det måste man kolla underifrån, typ när de mäter lårbenet brukar det synas

• Malinooooo

Typiskt.. Tänkte att man ser ju lite utbuktning, för mig ser det ut som lite av en pung, men det kanske hör till något annat?

• Jsbdbf

Nubbteorin funkar bara runt v.14 så som tidigare nämnt behövs en bild "underifrån".

• Malinooooo
    Jsbdbf skrev 2017-04-18 20:59:13 följande:

Nubbteorin funkar bara runt v.14 så som tidigare nämnt behövs en bild "underifrån".

Okej det var ju typiskt, hade hoppats på att det gick ändå.. Får helt enkelt vänta i massor av månader då :P
  • Bertram

Det kan ju vara vad som helst.

Men de måste väl ha mätt lårbenet? Jag har sett tydligt själv vid båda barnens ultraljud vad det varit, de behövde inte ens säga nåt :P

• Malinooooo
    Bertram skrev 2017-04-18 21:03:18 följande:

Det kan ju vara vad som helst.

Men de måste väl ha mätt lårbenet? Jag har sett tydligt själv vid båda barnens ultraljud vad det varit, de behövde inte ens säga nåt :P

Jo dom mätte flera gånger då först en praktikant fick prova sedan kollade oxå hon som är legitimerad och erfaren.. Så jag tycker att det borde ha visats men som sagt så verkade hon väldigt ointresserad då jag sa att vi ville gärna Veta... Kände som att hon redan då bestämde att hon inte ville tala om.. :(
Svar på tråden Vad är könet?!