• lessman

Det är inte min skyldighet attbörja prata....

Med dom som jag tror är mina tvillingdöttrar, nu i vuxen ålder. Om dom nu vil ha mig, då får allt dom börjar prata seriöst med mig omdet. Vi har nu skojat färdigt om det tycker jag. Jag kan verkligen ta det bra om dom kommer till mig och pratar seriöst om detta, vill dom ha mej så är jag naturlgtivs deras. Jag vet ju ändå vilka dom är, så det går braatt prata seriöst om detta medmig nu. De är inte min skyldiget att påstå till dom att du är min dotter.

• Svar på tråden Det är inte min skyldighet attbörja prata....
  • Valkyria75
    lessman skrev 2017-04-20 11:17:00 följande:

det är nu så att de har börjat med att ta kontakt med mig eller visat lite intresse,, men det är väl självklart att alla är blyga för varandradå vi inte vetat om varandra förräns . nu.det är förståeligt att vi alla är lite blyga. men nu är de t ju såhär att tjejen jag träffade då, utnyttjade mig sexuellt och hennes föräldrar ville säkert inte att hon skulle ha barn med en främling som dom inte kände. Därför är det inte min skyldighet att börja pratA. get it now?

Klart det är din skyldighet! Inte mot mamman (hon har ju betett sig fel helt klart!), men du har ju skyldigheter mot barnen även om mamman är en skit.

Så ta dig i kragen, kontakta barnen och börja lära känna varandra.
  • NomenNescio

Men vänta lite nu...

Har inte du i andra trådar sagt att du inte har haft sex med mamman, utan att det skedde via någon slags (egenhändig) insemination med sin sperma? Att du aldrig har haft sex alls, och inte heller vill det?

Inte alltid jag har så lätt att förstå dina inlägg, men i många av dina trådar har du gett ganska motstridiga uppgifter?

• Regndamen

Tja, säg åt dem att du inte vill att de kontaktar dig något mer. Problemet löst.

• lessman

det kan nog tolkas så, men när jag kom till tjejen, det första hon sa till mig när vi var på hennes rum var, ta av dig byxorna, sedan runkade hon av mig o gjorde en insimenation på toan, kom ut med ett stort leende, satte sig i min famn, smekte mig i håret och talade om hur mycket hon älskade mig. Så gick det till.
    Jag menar bara, hur vanligt är det att det första man gör , är att man kommenderar en total främling att ta av sig byxorna o sätter igång? Vi hade inte ens pratat innan om att göra detta, hon bara sa så., knappt något ens innan.hon hade sjlävklart planerat detta, anonymt sex med en främling, av vilken anledning vet inte jag, men så var det. Och hur många krogragg tror du inte slutar på detta vis där båda är rätt anonyma för varandra? Vi hade bara pratat på telefon några dagar innan, fått kontakt med varandra från heta linjen.

• lessman

de t är bara det att jag vill ha kontakt med dom, dom har rätt till sin riktiga far.

• Regndamen
    lessman skrev 2017-04-21 18:05:17 följande:

de t är bara det att jag vill ha kontakt med dom, dom har rätt till sin riktiga far.

Om du vill det måste du berätta att du är deras pappa.
  • lessman

tro mig, jag samlar mod varje dag för att en dag våga.

• NomenNescio
    lessman skrev 2017-04-21 18:04:01 följande:

det kan nog tolkas så, men när jag kom till tjejen, det första hon sa till mig när vi var på hennes rum var, ta av dig byxorna, sedan runkade hon av mig o gjorde en insimenation på toan, kom ut med ett stort leende, satte sig i min famn, smekte mig i håret och talade om hur mycket hon älskade mig. Så gick det till.

Jag menar bara, hur vanligt är det att det första man gör , är att man kommenderar en total främling att ta av sig byxorna o sätter igång? Vi hade inte ens pratat innan om att göra detta, hon bara sa så., knappt något ens innan.hon hade sjlävklart planerat detta, anonymt sex med en främling, av vilken anledning vet inte jag, men så var det. Och hur många krogragg tror du inte slutar på detta vis där båda är rätt anonyma för varandra? Vi hade bara pratat på telefon några dagar innan, fått kontakt med varandra från heta linjen.

Skulle gissa att det inte är dina barn, i så fall. Beroende på vilken metod hon valde att inseminera sig med är väl chansen mer eller mindre stor, men rätt generellt är det nog ingen större risk.

Men ta tjuren vid hornen och gör ett faderskapstest och definiera er relation utifrån det. Du kommer att må dåligt tills det är gjort, gissar jag
  • lessman

DET ÄR BARA DU SOM VILL FÖRNEKA  att de är mina, du vill helt enkelt inte tro det bara, du vill inte att de skulle kunna vara mina.

• Joo3221414
    lessman skrev 2017-04-21 20:05:35 följande:

DET ÄR BARA DU SOM VILL FÖRNEKA  att de är mina, du vill helt enkelt inte tro det bara, du vill inte att de skulle kunna vara mina.

..... Jag behöver popcorn för det här.
  • Wazp
    lessman skrev 2017-04-21 20:05:35 följande:

Du är en feg stackare!
  • lessman

den fegaste av alla var ju tjejen som inte berättadeför ,mig trotsatt hon kom och hälsade på mig 2 år efteråt med stöd av 2 andra och ändå inte vågade säga något då,. Men såklart ska ju killen alltid få skulden, men tjejer kan dom med....

• lessman

vem fan behöver glamour på tv när jag finns här?

Svar på tråden Det är inte min skyldighet attbörja prata....