• Anonym (mh)

Hur vet man om men blivit nekad inträde i sluten grupp på facebook?

Ville gå med i en grupp på facebook och tryckte på "gå med" och det skiftades över till att jag fick "vänta" på insläpp. Efter kanske 10h försvann det där "vänta" och jag tryckte på "gå med" igen. Tänkte att det var för att jag hade sökt inträde i en annan grupp efter det där och att det kanske "störde" den andra. Nu kom jag dock på att dom kanske nekade mig inträde, hur ser man sånt? Om de nekade mig inträde så känner jag mig ju dum som söker igen nu.

• Svar på tråden Hur vet man om men blivit nekad inträde i sluten grupp på facebook?
  • Anonym (fråga)

Skicka ett meddelande och fråga om det blivit något fel eller om du blivit nekad tillträde. Och i så fall varför.

• Anonym (Z)

Vad r det för grupp?
    Många grupper släpper bara in om en som redan är medlem går i god för en. Vet du om de har en sådan regel?

• Anonym (mh)

Skrev världens svar här och såg just att de släppt in mig nu, vet inte om det blev fel sist, att förfrågan försvann eller nåt, men nu är jag med! Lustigt.

Tack för hjälpen iaf! Jag hade nog skickat ett meddelande om förfrågningen hade försvunnit igen, det står inget på sidan om att man skulle skicka ett meddelande innan man går med, men de har vissa krav på medlemmarna.

Tack igen :)

Svar på tråden Hur vet man om men blivit nekad inträde i sluten grupp på facebook?