jag kommer aldrig få kvällsgosa:(??
Sambo med en underbar man och enligt mig är relationen näst intill perfekt.
Jag känner mig älskad och uppskattad. Han är grymt bra på att tillfredsställa mitt behov av uppskattning och bekräftelse dagtid genom kramar, pussar och då o då lite annat kläm.
Vi talar ofta om att vi uppskattar varandra och hur vi känner för varandra.
Allt ovanstående är oerhört viktigt för mig. Inte för att jag söker bekräftelse konstant men närhet är viktigt för mig.
Till min stora sorg vill han dock inte gosa vid läggdags:(
Gångerna vi inte gått och lagt oss samtidigt kan knappast räknas på en hand och han har alltid varit sådan här.
Han vill ha sitt space vid läggdags och verkar mest tycka att set är jobbigt när jag ligger nära, kramar om honom och smeker honom.
Jag kan förstå att man kanske inte vill ligga omslingrad och svettas men lite gos en sisådär 10 min kan man väl ställa upp med?
Borde jag släppa detta utan vidare kompromiss?
Det är mycket sällan han skedar mig eller smeker mig vid läggdags:( jag skulle vilja att det hände iaf några kvällar i veckan.
Sexet händer men inte jätteofta då vi två ungar i trots som kör slut på ens ork framåt kvällskvisten och ett spädbarn som självklart ej har riktig rutin på sömnen. Att vi inte har sex så ofta jag skulle vilja bidrar även till detta behov av en stunds intimitet utan sex på kvällskvisten.
Jag är ganska ledsen över det men vill och kan ju inte tvinga honom, dessutom känns han ganska omedgörlig då han helt enkelt inte har samma behov av närhet.
Kan jag önska en kompromiss kring detta eller ska jag vara nöjd med att allt är så väldigt bra i övrigt?