Kan det vara en kris bara?
Vart ska jag börja? Min man vill skiljas för han har träffat en annan som han känt i typ 2 mån. Jag hoppas bara att det är en tidig 40 årskris. Vi har tre barn en 10 åring, en 2 åring och en liten på 8 mån. Förra året hände massor av saker som va jobbiga, jag mådde inte så bra under graviditeten, vi låna pengar och köpte ny bil, grävde in fjärrvärme, bytte fönster i huset och planera kök. När minsta sonen föddes hann vi inte till förlossningen så han fick förlösa mig hemma, största sonen har ADD och är lite jobbig nu tills vi hittat rätt medicinering, vi hade båda stress symtom före jul, maken fick känningar av hjärtat och lite panikångest. Han har nästan under hela vår tid tillsammans jobbat skift och senaste två åren haft ett jobb med många resor och övernattningar, i november började han ett nytt jobb här i stan 7-16, han sa att det blir bra för då är han hemma varje kväll och kan hjälpa till mer. Han jobbar som reparatör på ett bostadsföretag. Den nya träffade han första gången i nov när han var upp i hennes lägenhet och skulle fixa nåt. Han kände väl av en attraktion men gjorde inget då. Sen måste han ju gått och tänkt på henne för helt plötsligt älskar han inte mig längre och vill skiljas. Han lämnar mig efter 15 år och tre barn för nån som han inte känner. Jag har inte märkt nånting att vi haft det dåligt eller att hans känslor för mig förändrats. Han har varit precis som vanligt. Kan det vara en kris bara? Jag vill ha honom tillbaka även fast han svikit mig och gått bakom ryggen på mig. Men jag älskar honom av hela mitt hjärta och vill bara att han ska komma hem.