• tänderna87

Till Lanzarote för att kulla lillebrors svärmor

Jag är vrålkåt på min yngsta brors svärmor. Nu skal hon till Lanzarote på 2 veckor semester tillsammans med nån vänninna.
    Jag har märkt att hon gillar mina kåta blickar och lustiga "ögonflirt". Det ligger på ett sätt "nånting där" om man seger så. Det är ingen tvivel om att det finns nån sorts av erotisk dragning och spänning mellan oss. Det värkar vara ett "innre hondjur" i hänne, tonnvis av uppdemd kättja och åtrå som den rätta kan locka ut.Sexuellt hungrig och utsvulten. Hännes man är en torrpinn och 11 år äldre. Hon är övermogen för ett äventyr innan hon blir för gammal. 63 är hon nu ( jag 35)
    Det forbjudna och lite "skitna" i sitsen gör mig bara ennu mer tänd på hänne.

Nu är det så att jag har kollat inn vilken ort, och hotellet dom ska bo på.
    Är inte Lanzarote ofta ett ställe där lite äldre kvinnor åker för att "roa sig" lite ?           Jag har nu "tillfälligt" bestält semester på samma ort till samma tid.  He he.!

Fy fan va hon ska få det i sig om det här lyckas. Känner hur det rycker i kuken när jag tenker på det. 

• Svar på tråden Till Lanzarote för att kulla lillebrors svärmor
  • Anonym (kortet)
    Anonym (Lägg ner) skrev 2017-04-27 23:10:36 följande:
    Det är just ingen skillnad. En dyslektiker saknar förmågan att skriva ordentligt... Därav diagnosen.
    Jo, det är väsentlig skillnad. TS är ett praktexempel på någon som helt enkelt inte varit vaken på lektionerna i svenska.
  • Anonym (SL)

Vill inte ens tänka på hur det hade sett ut om du skrivit för hand!

• Anonym (man)
    Anonym (kortet) skrev 2017-04-27 22:48:51 följande:
    Alltid någon som ska dra dyslexi-kortet *suck*.

Det är inte så svårt att se skillnad på när en dyslektiker har skrivit och en som bara inte kan skriva ordentligt.
    Klart det gör, vi bor i Sverige, här är det alltlid synd om alla
  • Anonym (man)
    Anonym (SL) skrev 2017-04-27 23:35:05 följande:

Vill inte ens tänka på hur det hade sett ut om du skrivit för hand!

Kanske bättre då han antagligen behövt använda bokstavsmallar och "rita" texten
  • Anonym (Go for it!)

Vilket upplägg! 
    Uppdatera här hur det går TS!

• Anonym (ooo)
    Anonym (Lägg ner) skrev 2017-04-27 22:39:19 följande:

Det kanske är ni andra som ska gå om skolan så ni får lära er att det finns något som kallas dyslexi, vilket kan vara anledningen till stavfelen...

Du tycker på fullt allvar att texten skulle blivit bättre om den var rättstavad?

Dessutom är det där inte texten på dyslexi, då hade det varit helt andra typer av fel. Det är bara slarv och dålig tankegång.
  • Anonym (ooo)
    Anonym (Lägg ner) skrev 2017-04-27 23:10:36 följande:
    Det är just ingen skillnad. En dyslektiker saknar förmågan att skriva ordentligt... Därav diagnosen.
    Det är stor skillnad. TS har inte dyslexi.
  • Anonym (man)
    Anonym (ooo) skrev 2017-05-03 13:49:05 följande:
    Det är stor skillnad. TS har inte dyslexi.
    Efter noggrann analys av TS text har jag kommit fram till att han lider av "lågus intelligensus minumus" allmänt känt som IQ fiskmås
  • Anonym (Eller?)
    Anonym (kortet) skrev 2017-04-27 23:29:24 följande:
    Jo, det är väsentlig skillnad. TS är ett praktexempel på någon som helt enkelt inte varit vaken på lektionerna i svenska.
    På svenska lektionerna skall det väl ändå vara eller ? 
  • Anonym (Eller?)
    Anonym (kortet) skrev 2017-04-27 23:29:24 följande:
    Eller under svenska lektionerna ;)
  • Anonym (Go for it!)
    Anonym (Eller?) skrev 2017-05-03 13:54:52 följande:
    På svenska lektionerna skall det väl ändå vara eller ? 
    Jag tycker ni missar det viktiga här, killen ska liksom åka till Lanzarote för att knulla sin lillebrors svärmor och ni ältar hans stavning, kom igen nu, skärp er! 
  • Anonym (man)
    Anonym (Go for it!) skrev 2017-05-03 14:00:14 följande:
    Jag tycker ni missar det viktiga här, killen ska liksom åka till Lanzarote för att knulla sin lillebrors svärmor och ni ältar hans stavning, kom igen nu, skärp er! 
    Både innehåll och grammatik är ungefär lika korkade
  • Anders 386
    tänderna87 skrev 2017-04-27 21:01:15 följande:

Jag är vrålkåt på min yngsta brors svärmor. Nu skal hon till Lanzarote på 2 veckor semester tillsammans med nån vänninna.
    Jag har märkt att hon gillar mina kåta blickar och lustiga "ögonflirt". Det ligger på ett sätt "nånting där" om man seger så. Det är ingen tvivel om att det finns nån sorts av erotisk dragning och spänning mellan oss. Det värkar vara ett "innre hondjur" i hänne, tonnvis av uppdemd kättja och åtrå som den rätta kan locka ut.Sexuellt hungrig och utsvulten. Hännes man är en torrpinn och 11 år äldre. Hon är övermogen för ett äventyr innan hon blir för gammal. 63 är hon nu ( jag 35)
    Det forbjudna och lite "skitna" i sitsen gör mig bara ennu mer tänd på hänne.

Nu är det så att jag har kollat inn vilken ort, och hotellet dom ska bo på.
    Är inte Lanzarote ofta ett ställe där lite äldre kvinnor åker för att "roa sig" lite ?           Jag har nu "tillfälligt" bestält semester på samma ort till samma tid.  He he.!

Fy fan va hon ska få det i sig om det här lyckas. Känner hur det rycker i kuken när jag tenker på det. 

Hoppas inte för mycket. Den där "torrpinn" till man kanske ger henne det sex hon behöver och lite till. Det mesta av dina teorier låter mer som dagdrömmar än verkligt underbyggda fakta...  Att gå från små retande ögonkast till sex Irl är kanske inte alls vad hon tänkt sig. Hon kanske bara njuter av att leka lite med ungtuppar som visar henne uppmärksamhet.  Skrattande 

Men den som inte vågar satsa vinner aldrig något....  Så varför inte? - Go for it.. Cool
  • bäsil58

Han är bror till hännes svärson,han kanske vet lite och inte bara tror.

Jag har själv varit i Amadores under vintern flera gånger och lägrat många  Norska och svenska 50-60`are som vill bort från tråkgubbarna ett tag. Lite sol och spa, vin och mys. Sän kann vi högpotenta unghingstar bara komma och plocka ..... Dom är redo ..... Jag lovar ......

• Anonym (Go for it!)

TS, jag är nyfiken, hur  ser upplägget ut?
    Ska du bara "springa på henne" av en slump, eller ska du hinta innan att du också kommer att vara där, eller har du en annan plan?

• samuel359

He he .... Påminner mig om den gång jag träfte på min fd. svärmors syster vid en slump på finlandsfärjan. "Nejmen .... är det inte ...."  började det med. Endade i hytten

Det var absalut inte planerad. Mycket alkohol, hon hade sexig klädsel och tung äggande kärringparfym. Lite så där "lyxig" attityd med rätt make-up och smycken. Hon lyckades till slut kåta upp mig.
    Jag kommer i håg vi fick några konstiga blickar när vi hand i hand gick mot båtens hyttområde. En kvinna nästan 30 år äldre enn mig. Men det förbjudna och lite "taboo" i situationen tände mig ärlig talat lite. När hon så slog ut sitt uppsatte hår, blev hon i mina ögon nästan 10 år yngre. Här kann man värkligen tala om att hon "nöt och tjöt" när jag girigt och intenst tog hänne. Inget mjukt älskog precis.

Mera en skamlig och äcklig känsla efter jag knullat av mig kåtheten och började nyktra till.

• Anonym (Snillet spekulerar)

Ja för fen! Åck till Lassaråte och knulla sjiten av henne. Klart hån är kåt som satan!

Svar på tråden Till Lanzarote för att kulla lillebrors svärmor