• Emelieb123

Kär i en kille, men vet ej hur jag ska göra!!!

Hej allihopa! Hoppas ni kan läsa detta o hjälpa mig! Det är så att jag har blivit grymt kär i en kille som jag har festat o varit i samma fest krets med, elr jag är väl det fortfarande men vi hänger inte alls längre på klubbarna. Vi hejar bara ibland liksom! Vilket är så synd! Det är så att jag gillar honom extremt mkt! Jag kan inte sluta tänka på honom, jag blir pirrig i hela mig när jag tänker på honom, knäsvag p.g.a hans heta kropp o mina händer kliar för att jag vill röra o va med honom så himla gärna! Han har allt jag har o han är the dream liksom!
    Jag vet bara inte hur jag ska göra detta då jag är så blyg o innåt bunden. Jag har ganska svårt att visa känslor för att jag inte vill bli dissad p.g.a att jag har 0 självförtroende osv! Jag vill så gärna ha honom, hela mig skriker av hans närhet!! Mina kompisar säger att jag ska ta honom på fika elr middag men är inte alls den typen! Är den som verkligen vill ta det chill så jag ej ångrar mig! Vill att allt oxå ska kännas rätt o flyta på! Grejen är att jag tror verkligen han oxå är intresserad av mig, bara att vi ej frågar om vi ska hänga liksom! Elr vi har gjort det, nästan varje helg i 1 år i rad o han framförallt. Varje gång han ser på snap att jag ska ut så frågar han om vi ska till standardstället o jag säger ja o frågar honom oxå! Nu har vi frågat varann så mkt att ingen knappt vill det liksom för att ingen vill att den andra tror att man är för på osv! Iaf vad jag tror! Jag vill verkligen inte att han tror att jag är en sådan person för det är jag ej verkligen, jag är blyg, lugn o vil ta allt försiktigt och långsamt! Jag vet bara inte HUR jag ska visa det o på vilket SÄTT! Jag har en diagnos som gör att jag har svårt att visa känslor, tankar och uttryck på olika sätt o har svårt med kroppspråk, sociala koder o verbal kommunikation! Vad tror ni är det bästa sättet att visa honom på i min situation att jag är intresserad av honom o verkligen vill försöka inleda ett förhållande med honom!! Vad är det BÄSTA SÄTTET o hur ska ja inleda en konversation med honom när vi ses på klubben istället bara för hej: Hur är det osv?? Hoppas verkligen ni kan hjälpa mig nu!! Tack på förhand!! :))) 

• Svar på tråden Kär i en kille, men vet ej hur jag ska göra!!!
  • simpson86

Fråga om han vill hitta på nått i helgen, ja vet inte riktigt vad, men nån kul aktivitet, kanske t.om med lite närhet i, och när ni kommer nära varann! då jävlar! laddar du från tårna o rundkysser den jävel!

Svar på tråden Kär i en kille, men vet ej hur jag ska göra!!!