• Ellsor

Gravida i Lund? Kanske ses på fika?

Hej! Jag är gravid i v. 21+3 och ska föda i september.

Jag har precis flyttat till lund och känner inte någon här som är i samma sits.

Har bott i Lund tidigare men de jag känner här är inte alls i tankar på barn utan snarare för karriär eller studerar (Vilket i och för sig också är spännande men kanske inte vad jag söker just nu)

Finns här någon mer än jag som bor i Lund och väntar barn? Känner mig en smula ensam i min graviditet. :) skulle vara trevligt att ses på en fika eller bara chatta lite här på familjeliv om det känns bättre. Jag är öppen för förslag.

Jag är 28 år och väntar mitt första barn.

Kram från Ellen

• Svar på tråden Gravida i Lund? Kanske ses på fika?
  • Lovisanilsson95

Hejsan! Bor dock i Höör men tänkte att Lund var ganska nära ändå :)

Är 22 år väntar första barnet i mitten av oktober :)

• MoaLou
    Ellsor skrev 2017-05-16 08:14:49 följande:

Hej ! Vad kul att så många är pepp! Förlåt att mitt svar har dröjt så, nu är jag iaf tillbaka på banan.

Vad sägs om att jag skapar en fb-grupp och bjuder in alla er som vill ses på fika eller bara hänga och lära känna varandra i sommar.

Tycker att det är enklare med Facebook, vad tycker ni?

Vad kul att så många heter Ellen..hihi. fint namn

Kanske vi ska satsa på en träff i starten av juni?

Kram på er alla!

Jag är gärna med i en facebookgrupp :)
  • Ellsor

Kul! Jag startar en facebookgrupp men behöver era mailadresser för att bjuda in er. Vad har ni för mail? :)

• VictoriaBerggren

Jag väntar i januari och bor utanför Lund precis! Är gärna med????

• Sabinahk

Hej! Bor i Malmö och är 23 år, går in i vecka 19 imorgon! Är också intresserad av att ses :)

• Kampenombarnlängtan

Hej alla!

Jag är 30 år och väntar mitt andra barn i slutet av oktober och är oxå intresserad av att vara med, va trevligt. Var ska man skriva sin mail om man vill gå med i Facebook gruppen?

• hhanna
    Ellsor skrev 2017-05-21 11:07:29 följande:

Kul! Jag startar en facebookgrupp men behöver era mailadresser för att bjuda in er. Vad har ni för mail? :)

Kul! Har skickat meddelande till dig med min mail! 
  • Ellsor

Hej!

En del av er som kommenterat har anonym profil så jag inte kan skicka mail till er och bjuda in er till vår nya facebook-grupp. Ni som vill vara med i facebookgruppen "gravida i Lund" kan skriva er mailadress till mig i ett mail eller direkt i tråden här :)

Gruppen på facebook är hemlig så man måste skriva sin mail för att bli inbjuden :)

Kram på er alla fina gravida tjejer i Lund eller i närheten!

• Ellsor

Hej! Sidan på Facebook är nu öppen för det var så många inbjudningar via mail som inte fungerade. Välkomna alla som vill. Vi börjar bli några stycken nu. Hoppas vi kan ordna fler tillfällen att ses på än de vi redan haft kanske folk är lediga extra nu i sommar. Vi får höras om det på Facebook.

• Ellsor

Gruppen på fb har bytt namn till: vi som ska få/eller har fått barn i lund :)

Välkomna!

Kram från Ellen

Svar på tråden Gravida i Lund? Kanske ses på fika?