Är det äntligen satt sig?
Hej alla, jag håller på att gå av ,min stress över att jag ännu inte blivit gravid efter 7 månaders försök gör mig galen. Jag vet att jag inte är ensam om denna stress, jag är flitig läsare här på familjeliv. Behöver hjälp av någon att så här innan BIM utläsa om jag äntligen blivit gravid:) För så här är läget lite bakgrund- Har försökt sedan september och är 43 år. Jag har en dotter som är 19år. Nu vidare så handlar det om den här cykeln:
Mens 11april=4dagar
Stegring med starkt utslag på
ägglossningstest=23-24 april
Sex 20-23och 26april
Rosa tunn blödning med lite ljusbrunt 30 april och 1 maj
Min fråga lyder: kan det ha varit en nidblödning?Spottings?Visste inte innan jag startade denna bebisaktivitet vad en niding är. Nu efter alla timmar på Google och denna sida börjar jag tänka att det verkar inte vara helt ovanligt med nidationsbködning.
Jag har inga graviditetssymtom! Jag har inga flytningar i trosan bara på toapappret.Får ont i brösten vid mens och ägglossning annars. Jag fattar att det bara blir gissningar men jag vill så gärna att det för en gångs skull ska sätta sig:)Hoppas någon av er orkar ge mig lite av er erfarenhet i denna fråga, kram