• varje

blöder kraftigt 1 vecka innan mens. Behöver råd och stöd!

Hej.

Jag blöder kraftigt nu en vecka innan mens. Har någon haft liknande? Ganska säker på att det är ett missfall. Vad händer nu? 

Vad har du gjort när du fått tidigt missfall?

MVH

• Svar på tråden blöder kraftigt 1 vecka innan mens. Behöver råd och stöd!
  • Anonym (Nä)

Man kan inte få missfall så tidigt. Befruktade ägg som dör så långt före mensen orsakar inte blödningar. Troligen har du räknat fel så det här är din mens-eller ett regelrätt missfall som man tidigast räknar från när mensen skulle komma.

• Anonym (Räkna fel?)

Vem räknar fel nu för tiden med alla appar och kontrollsystem. 
    Det låter precis som mitt missfall för 1 år sedan då jag varit gravid månaden innan men inte vetat om det. 

Blöd och få ut det, om du blöder kraftigt ska du gå till akuten.

• Anonym (Anna)
    Anonym (Räkna fel?) skrev 2017-05-03 17:53:34 följande:

Vem räknar fel nu för tiden med alla appar och kontrollsystem. 

Det låter precis som mitt missfall för 1 år sedan då jag varit gravid månaden innan men inte vetat om det. 

Blöd och få ut det, om du blöder kraftigt ska du gå till akuten.

Det är inte jämförbart med TS. I hennes fall skulle i så fall ägget precis fäst, om ens det. Inte alls samma sak som att ha varit gravid i en månad.
  • Anonym (Nej)

Det är inte missfall utan rubbad menscykel. Försöker ni skaffa barn? När vi försökte fick jag kraftig mens en vecka för tidigt men tänkte att om det ändå inte hade tagit sig så var det ju bra, en veckas mindre väntan till nästa försök ju :) Och gången efter tog det sig :)

• varje
    Anonym (Nej) skrev 2017-05-03 18:34:19 följande:

Det är inte missfall utan rubbad menscykel. Försöker ni skaffa barn? När vi försökte fick jag kraftig mens en vecka för tidigt men tänkte att om det ändå inte hade tagit sig så var det ju bra, en veckas mindre väntan till nästa försök ju :) Och gången efter tog det sig :)

Ja, vi försöker skaffa barn. I så fall är det en konstig tillfällighet eftersom min mens aldrig har varit rubbad. Förutom förra månaden ....

Du kanske har rätt.
  • Anonym (Nej)
    varje skrev 2017-05-03 20:43:48 följande:

Ja, vi försöker skaffa barn. I så fall är det en konstig tillfällighet eftersom min mens aldrig har varit rubbad. Förutom förra månaden ....

Du kanske har rätt.

Håller tummarna för att ni snart har en liten på gång :)
Svar på tråden blöder kraftigt 1 vecka innan mens. Behöver råd och stöd!