• Stardust77

Fan

Har haft 2 små blödningar nu.
    1 i Lördags och 1 i går som fortsätter än.
    Fick tidigt ultraljud och det visade sig bara en liten sak som de inte kunde mäta eller liknande.
    Hon sa att vi inte skulle ha för stora förhoppningar men komma tillbaka den 23 maj.
    Just nu känns allt förjävligt då det va ett IVF försök nr 1 och vårt 3 och sista ägg.
    Vi kommer just nu ingen stanns pga att jag har fyllt 40.
    Några som har tips?

• Svar på tråden Fan
  • Famous

Jobbigt..

Har inga tips förutom ta det lugnt och var rädd om dig. Håller tummar och tår att det går bra!!

Kramar <3

• Jag är bara jag

Ta en dag i taget. Det är jättejobbigt gå med oron och inte veta, men grubbla ihjäl sig hjälper inte heller. Är det MA så är det och då får ni gå vidare utifrån det. Jag hoppas verkligen inte för din skull! Själv haft flera.

• Stardust77

Jag har ställt in mig på att det inte har tagit men det var så lite blod som har kommit och ingen smärta.
    Man såg  fröt men hon fick inte fram något mått på det så då sa hon att det nog va kört och att vi inte skulle ha några förhoppningar.
    Det är väl bara att avvakta och se.
    Är helt slut i dag.
    Sovit som en kratta.

• Artistno1

Hej!

Gällande fertilitet och graviditet är läkare som sysslar med kinesisk medicin bäst!!! Jag är galet imponerad av vilken hjälp jag har fått av min kinesiske läkare då vården inte kunnat göra någonting. Har själv försökt bli gravid i 2år, har en dålig sköldkörtel och varit totalt utbränd...oddsen mot mig så att säga... men min underbara kinesiske läkare sa bara att jag inte skulle oroa mig då han skulle hjälpa mig. Och nu är jag gravid i v.6, så fantastiskt! Aldrig varit gravid och är 39 år. Kinesläkaren hjälpte min kollegas vännina som är 47 att bli gravid. Han är fantastisk!!! Kinesisk medicin är det som gälller i alla lägen!!!!

Lilli
Svar på tråden Fan