Blöder efter sex, nyss haft missfall
Jag har just nu totalpanik....är lite hypokondrisk av mig. Jag fick missfall konstaterat på gynakiten för 12 dagar sedan och blött i ca 2 veckor nu. De sista dagarna har det endast varit små små ljusbruna flytningar så nu tänkte jag att det nog var över. Därför kände jag att det var ok att ha sex imorse (jag fick en stark orgasm). Efteråt har jag nu haft blödningar med färskt blod samt obehagskänslor i tjejmagen. Kan det vara så att min orgasm skapade nya sammandragningar i livmodern som gjorde att det sista som var kvar där inne nu kom ut? Jag trodde ju dock att allt var ute nu eftersom att jag inte blödde längre.
Till saken hör också att jag häromdagen kom på att jag inte har gjort cellprov på 4,5 år. Jag flyttade samtidigt som kallelesen kom så den måste antingen ha kommit bort i flyttkaoset eller i posten. Hur som helst har jag nu fått en ny kallelse och ska på cellprov imorgon. Men nu har jag ju såklart, hupokondriker som jag ör, målat upp ett scenario där hag självklart har såpass svåra cellförändringar att det har blivit cancer. Min oro är bortom all kontroll! Måste nog hitta någon att prata med om mina problem med oro och ångest.
Behövde nog bara skriva av mig lite och kanske se om någon varit i samma situation. Vad tror ni det är som händer i min kropp?