• Minigris

Fler med äl i slutet av Maj?

Hej! Jag fick precis besök av tant röd så tar nya tag denna månaden, tredje försöket :) har enl flow äl den 24 maj men tänkt kolla med äl tester. Tänkte det kunde vara trevligt att följas åt hur det går osv? När har ni äl?
    Har ni försökt länge? :)

• Svar på tråden Fler med äl i slutet av Maj?
  • Thisdream
    Minigris skrev 2017-06-07 14:15:06 följande:

Äl +9 idag. Har kännt smärta i höger sida som stålat mot ryggen flera dagar, inget idag! Igår fick jag stickningar långt ner i underlivet. Annars är jag trött men det kan bero på att jag jobbat 24 timmar de senaste två dygnen. Bim på söndag. Har testat en gång igår som var negativt först men efter några timmar syndes ett sträck. Antagligen spök, litar inte på det. Ska nu vänta tills bim (kanske testar på lördag om jag inte kan hålla mig) vill ju inte testa för tidigt!

Hur går det för er andra? :)

Äl +8 och bim -6 testade idag men neg.. jag har nu mått jätte dåligt och haft ont.. så pass att jag fick ringa gyn och dom kollade mig.. dock såg allt bra ut osv så inget allvarligt iaf. Men vet att de kan va för tidigt än men tänkte ge de en chans och jag får testa igen om några dagar :)
  • Minigris
    Kickan81 skrev 2017-06-07 17:13:14 följande:

Mitt test i morse:)

Åh grattis! Hur många dagar efter äl/innan bim?
  • Skrutt 83
    Kickan81 skrev 2017-06-07 17:13:14 följande:

Mitt test i morse:)

Åhh grattis!!! Vilken dag är du på?
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Kickan81
    Minigris skrev 2017-06-07 22:30:27 följande:

Åh grattis! Hur många dagar efter äl/innan bim?

Hej Bim i morgon fredag:)
  • Minigris
    Kickan81 skrev 2017-06-08 11:12:48 följande:
    Hej Bim i morgon fredag:)
    Vad roligt! Hoppas jag också kan få turen med mig denna månaden! Har du några symptom? Eller kände du något nu innan du plussa?
  • Kickan81
    Minigris skrev 2017-06-08 11:27:46 följande:

Vad roligt! Hoppas jag också kan få turen med mig denna månaden! Har du några symptom? Eller kände du något nu innan du plussa?

Ja hoppas att du får ditt puss denna månad.

Spända bröst och väldigt svullen mage, hade nog egentligen en känsla att jag skulle vara gravid men hoppades intr för mkt.
  • Minigris

Bim idag, inte känt någon förvärk till mensen som jag alltid haft innan. Testar imorgonbitti om inte tant röd kommit på besök under dagen :)

• Thisdream
    Minigris skrev 2017-06-12 07:57:55 följande:

Bim idag, ingen mens och negativt test.

Sålänge mensen äe borta är de ju bra ! Håller mina tummar för dig.!

Har bim imon. Testade idag men tok blankt.. lite lite rosa/persika igår kväll på pappret så de är nog kört för en annan :/.
  • Minigris

Tyvärr kom tant röd igår kväll.. bättre lycka nästa gång! Har köpt bidrottninggele som jag ska testa denna gången.

• SaraochLion

BIM imorgon. 

Negativt test igår (ja, jag är en otålig en som inte orkar vänta) 

Inga känningar på mens än så länge, men man vet ju inte. Testet igår var ju negativt sååååå... nästa månad kanske?

Svar på tråden Fler med äl i slutet av Maj?