• Anonym (Anonym)

Vill ha gaysex med kompis, hur?

Hej. Jag är just nu på en resa med en kompis som gått i min klass i några år. Vi är ganska bra vänner och hänger en del.

Jag vet att han är bisexuell då han sagt det och även "skojar" mycket om att suga kuk och snoppar osv. Vi båda har haft flickvänner och jag vill endast har en tjej i en relation.

Det senaste året har jag dock börjat tända mer och mer på killar, främst på själva kuken och analt. Jag kollar mycket på gayporr och fantiserar om killar medans jag runkar.

Nu är det så att jag sover i samma hotellsäng som honom på denna resa och varje kväll ligger jag superkåt och vill mer än allt annat ligga med honom. Jag vet att han provat litegrann innan med andra killar. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, tar jag första steget och han inte vill så förstör jag lite vår kompisrelation. Ska jag vänta in honom eller hur ska jag göra?

Tack på förhand

• Svar på tråden Vill ha gaysex med kompis, hur?
  • Anonym (Stina)

Vad sägs om att prata med honom?

• Anonym (Anonym)

Samma där, då förstörs ju kompisrelationen om han inte vill.

• Anonym (Bskille)

Ja men du får väl skämta tillbaka? Typ "i mörkret känns alla hål lika", eller säga något om att han ska akta sig för att tappa tvålen i duschen, eller kanske skoja lite om att det vore Nice att få kuken avsugen. Annars får du väl ge han lite komplimanger, typ fin kuk eller något o se hur han reagerar.

Du behöver ju inte fråga rätt ut om han vill suga din kuk.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Bskille) skrev 2017-05-12 18:34:34 följande:

Ja men du får väl skämta tillbaka? Typ "i mörkret känns alla hål lika", eller säga något om att han ska akta sig för att tappa tvålen i duschen, eller kanske skoja lite om att det vore Nice att få kuken avsugen. Annars får du väl ge han lite komplimanger, typ fin kuk eller något o se hur han reagerar.

Du behöver ju inte fråga rätt ut om han vill suga din kuk.

Har verkligen försökt skoja tillbaka och jag har märkt hur han hakat på. Vi ligger nu rätt nära varandra och han ligger med sin rumpa mot mig. Vill bara ta på den men han gör ingen indikation på att göra något när vi ska sova, medan han "skojar" massor om det på dagen.
  • Anonym (gay)

låter rejält gay tycker jag att ligga i samma säng, skeda och trycka baken mot varandra så det är nog bara att köra.

• Anonym (tips)

Nu är inte jag gay, men var i en liknande situation med en tjejkompis. Mycket skämtande, men inget hände på riktigt. Vi låg med i en hotellsäng, på varsinn sida. Så kröp hon under täcket helt plötsligt, drog ner mina kalsonger och började suga utan förvarning.

Testa hennes knep! På mig fungerade det jättebra.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (gay) skrev 2017-05-14 09:44:12 följande:

låter rejält gay tycker jag att ligga i samma säng, skeda och trycka baken mot varandra så det är nog bara att köra.

Vi har alltså legat på var sin sida om sängen, har har inte tryckt den mot mig ;p
  • Anonym (gay)
    Anonym (tips) skrev 2017-05-14 09:44:49 följande:

Nu är inte jag gay, men var i en liknande situation med en tjejkompis. Mycket skämtande, men inget hände på riktigt. Vi låg med i en hotellsäng, på varsinn sida. Så kröp hon under täcket helt plötsligt, drog ner mina kalsonger och började suga utan förvarning.

Testa hennes knep! På mig fungerade det jättebra.

Du blev per definition våldtagen alltså.
Svar på tråden Vill ha gaysex med kompis, hur?