Gravid / vill träffas Lund/Malmö!
Hej.
Är gravid med BF i januari och undrar om där finns några som vill ses på fika eller iaf ha kontakt under graviditeten? Jag utanför Lund!
Hej.
Är gravid med BF i januari och undrar om där finns några som vill ses på fika eller iaf ha kontakt under graviditeten? Jag utanför Lund!
Hej!
Vad roligt att det finns fler gravida i Skåne! :) Är det ditt första barn? Hur gammal är du?
Jag är 24 år gammal och det är vårt första :) själc?
Hej!
Plussade i helgen och hade gärna haft lite kontakt :) bor lite norr om Lund! Kul att det är fler häromkring i samma sits :D Är 24 och gravid andra gången efter ett MA i höstas.
Hej!
Plussade i helgen och hade gärna haft lite kontakt :) bor lite norr om Lund! Kul att det är fler häromkring i samma sits :D Är 24 och gravid andra gången efter ett MA i höstas.
10/1 :) själv?
Jag håller på att gå med i en som dom skrev om i en annan tråd här. Är det samma som du tänker på? ????
Vad roligt med en till här! :)
Jag är äldre än er (lite över 30).
Kanske! BF januari 2018 heter gruppen!
Ålder spelar ingen roll! Vill du också vara med i gruppen?
Jag är redan med i en grupp (har BF i december). Men tack ändå. :)
Kanske! BF januari 2018 heter gruppen!
Ålder spelar ingen roll! Vill du också vara med i gruppen?
åhhh så kul!
Jag har dock BF 4/12 och bor i Hbg. Men det är kul med andra skåningar att hålla kontakt med!! Är också 24 år nu till hösten. =)
åhhh så kul!
Jag har dock BF 4/12 och bor i Hbg. Men det är kul med andra skåningar att hålla kontakt med!! Är också 24 år nu till hösten. =)
Hej! Bor norr om Lund, väntar första 22/10 :)
Jag är 22 år :)
Hejhej!
Jag är 27 år och väntar vårt första barn, BF i slutet av oktober :)
Jag bor i Malmö och vill gärna få kontakt med fler gravida!
/Jessika
De finns en grupp för gravida runt Lund på fb: hemlig. Vikl ni vara med?
Äntligen! :D försökt hitta tråd för gravida i Skåne. Verkar tunnsått me de, men nuså :D
Jag har bf på lucia, hihi. E 21 o bor i Landskrona, o sjukskriven på 50%, så hade gärna pratat/träffat någon :D
Hej! Äntligen fler från Skåne!
Jag har en fb grupp som heter Vi som gillar att baka bullar. Den är sluten så folk kan INTE se inläggen! Känner mig sjukt ensam i min graviditet, detta är första barnet. Gravid för tredje gången nu efter två MA. Ni som vill gå med är välkomna! Kram på er
Hej!
Kul med fler gravida som bor i Skåne!
Jag bor i Helsingborg och väntar andra barnet :)
Bf 11 januari 2018.