• Anonym (Gjort något väldigt dumt.)

Om man gjort något VÄLDIGT dumt.

...Som att ha hamnat i säng med sin fästmös moster, inte bara en gång utan några gånger (OBS! avslutat med mostern och brutit det HELT) skall man då erkänna detta för sin fästmö och hoppas att hon förlåter en eller hålla käft? Kan man hålla en sådan sak hemlig livet ut?

• Svar på tråden Om man gjort något VÄLDIGT dumt.
  • Anonym (gör slut)

du bör göra slut men skona tjejen från den vetskapen, det gör bara mer skada än nytta. 

• Mawie

Fråga dig själv varför det blev som det blev, kommer det hända igen!?

Tycker det är din flickväns val nu om hon vill fortsätta med dig.

• malin84johansson

Du borde göra slut med din fästmö och låt henne slippa sanningen

Alltså dumt är bara förnamnet

Sen råkar man inte hamna i säng med någon flera gånger utan det är ett aktivt val både du och mostern har gjort

Ingen av er är värda din fästmös tillit eller kärlek

• Träskvatten

Enda anledningen till varför du skulle berätta är för att lätta ditt eget samvete. Du ska alltså belasta någon annan för att själv må bättre. Sådant gör man bara inte. Är du dum får du ta konsekvenserna även om det innebär ett livslångt gnagande samvete.

• Anonym (OMG)

Både du och mostern lider av monumental dumhet, jag tror inte denna går att bota. Jag är övertygad om att ni kommer en korkad väg ur detta.

Stackars tjej.

• Mascaraklumpar

Vad tror du självsannolikheten är att en kvinna som ligger med sin systerdotters man flera gånger också är en av de, extremt få, människor som inte avslöjar sina hemligheter för någon? Jag tror den är mycket liten, och att det bara är en tidsfråga innan detta kommer fram. Tror det bästa du kan göra är att lämna henne innan det händer.

• centerMAX

hålla tyst. 100% om ämnet kommer upp - förneka allt men försäkra dig att pippåsen är med på noterna och håller käften hon med.. 

• Anonym (Hmmm)

Om du älskar din tjej tycker jag att du tiger förutsatt att du inte är otrogen fler gånger, älskar du inte henne gör slut. Det är svinigt med otrohet, speciellt med en som ens partner känner och när man gör det upprepade gånger.

• Anonym (Jesse)

Saker händer ibland.

Fråga dig själv om det kan hända igen med någon annan? lämna då.

Annars så tiger du och förnekar allt om det kommer fram.

• Anonym (OMG)
    Anonym (Jesse) skrev 2017-05-17 05:46:04 följande:

Saker händer ibland.

Saker händer inte av sig själv, vilket bekräftas av upprepningen.
  • Anonym (man)
    Anonym (Gjort något väldigt dumt.) skrev 2017-05-14 09:50:19 följande:

...Som att ha hamnat i säng med sin fästmös moster, inte bara en gång utan några gånger (OBS! avslutat med mostern och brutit det HELT) skall man då erkänna detta för sin fästmö och hoppas att hon förlåter en eller hålla käft? Kan man hålla en sådan sak hemlig livet ut?

Tuff fråga TS, kan kan man ju säkert om man ger sig fan på det, men frågan är om man vill leva så? Hur påverkar att ständigt leva i en lögn ens självbild? Och vad händer om det kommer fram senare ändå? Ponera att du och din fästmö får barn inom en snar framtid, sen kommer det fram att du legat med hennes moster, då kommer ju även ungen drabbas.
  • Anonym (sss)

Det där kommer inte tigas för evigt utan någon gång kommer det fram. Om inte via dig så via mostern. 
    att d gjorde det mer än en gång visar att du är en sån person som har lätt för att vara otrogen så gör du tjejen tjänsten att berätta så hon kan duma dig.

• Anonym (man)
    Anonym (Jesse) skrev 2017-05-17 05:46:04 följande:

Saker händer ibland.

Jag skulle snarare vilja påstå att det är människor som tänker sådär som bara "råkar" göra om sina misstag
  • Anonym (Gjort något väldigt dumt.)

Skulle det hjälpa om grejen med mostern skedde innan jag och fästmön blev ett par, under tiden jag ville mer men hon "ser dig bara som en vän, jag älskar dig, men inte på det sättet?"

• Anonym (man)
    Anonym (Gjort något väldigt dumt.) skrev 2017-05-18 17:58:53 följande:

Skulle det hjälpa om grejen med mostern skedde innan jag och fästmön blev ett par, under tiden jag ville mer men hon "ser dig bara som en vän, jag älskar dig, men inte på det sättet?"

Om du lyfter upp en bajskorv och tittar på den ur olika synvinklar, dissekerar den och kollar på den i mikroskop, kommer den fortfarande stinka?
Svar på tråden Om man gjort något VÄLDIGT dumt.