• Linasol

När kan jag testa?

Hej! 

Jag hade ÄL 4/5 och har BIM 18/5. Killen och jag har inte aktivt försökt hitta ägglossning innan, men vi har kört utan skydd i ca 10 månader. Nu är första "riktiga" försöket och vi har kört på äl-stickor. Jag har upplevt molande värk i nedre delen av ryggen och magen, samt "stickningar" en bit under naveln. Idag vaknade jag med ömmande bröst. Kissar ofta och mitt saliv har ökat något fruktansvärt (har aldrig hört att det skulle vara ett gravtecken). Jag vill så gärna testa!  
    När testade ni som tidigast och vad var era första symtom? Någon mer som har BIM denna vecka och hoppas på ett plus? 

• Svar på tråden När kan jag testa?
  • Anonym (Jag med)

Jag har också BIM 18/5, försök 8. Har molvärk, torr i munnen, känsliga bröstvårtor och illgul urin. Trött till tusen. Med så mycket symptom räknar jag med att jag är skengravid ;) Vänta till BIM med att testa så slipper du slösa pengar! Men håller tummarna för oss båda!

• Linasol
    Anonym (Jag med) skrev 2017-05-14 14:01:01 följande:

Jag har också BIM 18/5, försök 8. Har molvärk, torr i munnen, känsliga bröstvårtor och illgul urin. Trött till tusen. Med så mycket symptom räknar jag med att jag är skengravid ;) Vänta till BIM med att testa så slipper du slösa pengar! Men håller tummarna för oss båda!

Ja, skengravid har man ju vart ett par gånger! Jag har köpt massor av tester från testlagret så jag skulle egentligen kunna testa men är så rätt att bli besviken.. Ja, vi får hålla tummarna!
  • Pennie22

Du kan ju testa om du har ett testa tidigt eller så håller du dig och väntar till bim. Är ju svårt men då får du vara beredd på att om det e negativt att det kan vara då att fu testat för tidigt (:

• Linasol
    Pennie22 skrev 2017-05-14 14:10:15 följande:

Du kan ju testa om du har ett testa tidigt eller så håller du dig och väntar till bim. Är ju svårt men då får du vara beredd på att om det e negativt att det kan vara då att fu testat för tidigt (:

Hmm.. Jag får försöka hålla mig, men det är ju så svårt!
Svar på tråden När kan jag testa?