Ingen mens på 2 månader?
Hej allihopa! Skriver åt min vän då hon ej är medlem här på familjeliv och vill vara anonym. Någon som skulle vilja hjälpa henne?
"Hej! Min sista mens första dag var den 14 mars, dvs över två månader sedan. Jag slutade med p-piller för några månader sedan och min mens har alltid varit regelbunden sen dess. Dock så kom den aldrig förra månaden, och verkar inte heller vilja komma denna månad..
Jag och min sambo har inte sex så superofta så vi försöker inte direkt att skaffa barn just nu, vi tänkte vänta tills efter sommaren ungefär med att börja försöka.
Vi hade sex den:
- 26 februari (oskyddat)
- 3 mars (med kondom)
- 1 maj (oskyddat)
- 7 maj (oskyddat)
Så det finns ju en liten risk att jag blev gravid efter den gången den 26 februari, men alla tester jag tagit har visat negativt. Och tro mig, jag har testat mig många gånger, senast idag..
Är ej stressad eller mår dåligt. Allt i mitt liv är bra och flyter på. Jag äter normalt och är frisk annars.
Ringde BVC men de vill att jag avvaktar ytterligare, men då det känns som om att jag redan nu är gravid så vill jag inte vänta (liiiite mensvärk varje dag, börjar även känna illamående). Antingen det eller så känns det som om att något är fel. Jag vill bara veta vad som händer med min kropp!
Någon som vill hjälpa mig? :( för verkar inte få någon hjälp via vården heller.."