Han vill inte ha sex, vi har bara varit tillsammans i fem månader
Vad ska jag göra Jag har träffat mannen jag vill leva med men sexet funkar inte. Vi har varit tillsammans i fem månader och sexet har sedan första början varit lite haltande pga av hans osäkerhet, oerfarenhet och att hans stånd slakat. I början kom han direkt men nu orkar han hålla ut en stund men ståndet sviktar efter några minuter och då måste han vila om han ska kunna få upp den igen men ibland funkar inte det heller. Ibland när jag ligger naken bredvid honom och smeker honom är han helt slak. Det gör så ont! Han kan vara hård och tänd och så kan jag svänga mig och bjuda ut min bak exempelvis och han slakar direkt. Nu funkar det inte alls - han har för tillfället noll lust.
Jag vet inte vad jag ska göra. Vi vill vara tillsammans, vi känns rätt för varandra och trivs tillsammans. Han är oerfaren, jag har mer erfarenhet.
VAD ska jag göra? Strunta i sex? Jag skulle helst vilja ha sex flera gånger varje dag men det är otänkbart. Han verkar vara tvungen pausa mellan gångerna för att kunna få utlösning eller kunna behålla någotslags stånd. Borde han inte vilja sexa mig massor så här i början av förhållandet? Hur ska det inte bli senare om han inte nu har lust? Han vill ha sex säger han men saknar lusten nu. Kanske jag pressat honom för mycket eller varit för ledsen då det inte fungerat? Han säger att han tänder på mig men det känns inte så.....