• any19877

mf på g? test

Hej.
    Är gravid i v 5+3 och har inte fått ett starkt test ännu. Plussade på 10 dagar sen.

Är det kört eller finns det hopp?

• Svar på tråden mf på g? test
  • Snuttis2

Styrkan på testet behöver inte spela någon roll(det brukar stå på testens hemsidor) ! Du kan vara låg hormonare och/eller kanske aldrig får ett starkt streck!

Det betyder inte att det är något fel med graviditeten!

Har själv varit gravid tre gånger o förlorat två av dem ! Hade superstarka o tydliga + på båda!

Försök njuta av graviditeten ! Du väntar troligare barn än missfall : ) o skulle något gå fel så kan du inte göra något åt saken i alla fall! Det är naturens sätt att sola bort något som ändå inte hade blivit ett friskt barn. Så länge du tar hand om dig o kroppen !!!

• any19877
    Snuttis2 skrev 2017-05-20 17:56:55 följande:

Styrkan på testet behöver inte spela någon roll(det brukar stå på testens hemsidor) ! Du kan vara låg hormonare och/eller kanske aldrig får ett starkt streck!

Det betyder inte att det är något fel med graviditeten!

Har själv varit gravid tre gånger o förlorat två av dem ! Hade superstarka o tydliga + på båda!

Försök njuta av graviditeten ! Du väntar troligare barn än missfall : ) o skulle något gå fel så kan du inte göra något åt saken i alla fall! Det är naturens sätt att sola bort något som ändå inte hade blivit ett friskt barn. Så länge du tar hand om dig o kroppen !!!

Tack för ditt svar!

Gjorde cb digital och fick 1-2 bara. I måndags fick jag 2-3 på den så jag förbereder mig på det värsta.

Jag har som tur två fina barn men har haft 2 MF och 1 ma det senaste halvåret...
  • Snuttis2

Tråkigt att höra! Då får du avvakta och se men jag håller tummarna !

Svar på tråden mf på g? test