• OctoberC

Bim sista dagarna i maj

Hej! Är det något mer som har bim slutet av maj? Har lovat mig själv att aldrig posta ett sånt här inlägg, men vill gärna hör om ni har några symptom?

Jag har beräknat bim 29 maj.. Långa dagar dit.. Har ett missfall i bagaget och efter det har det inte velat ta sig. Har varit skengravid varenda månad efter det och har dessutom köpt upp apotekets alla tester känns det som..

Detta är första gången jag inte känner några symptom alls..

• Svar på tråden Bim sista dagarna i maj
  • luciabarn

Hur gick det? Jag har BIM i helgen/början på nästa vecka, lite osäkert exakt när då min cykel varierar mellan 28-34 dagar :/

• OctoberC
    luciabarn skrev 2017-06-01 10:36:13 följande:

Hur gick det? Jag har BIM i helgen/början på nästa vecka, lite osäkert exakt när då min cykel varierar mellan 28-34 dagar :/

Spännande, hur mår du? Några symptom?

Jag plussade faktiskt! Känns himla härligt.
  • luciabarn
    OctoberC skrev 2017-06-02 09:08:53 följande:
    Spännande, hur mår du? Några symptom?

Jag plussade faktiskt! Känns himla härligt.
    Ååh vad kul!! Grattis! :D jag har vissa symtom, problemet är dock att symtom för mens och graviditet är ju snarlika.. så det kan ju vara vilket som. Jag har inte haft den här typen av symtom innan mens någon gång tidigare. Jag har ont i svanken, ont i brösten, men mest är det humöret som är i total obalans.. känner inte igen mig själv, sambon tycker att jag beter mig jättemärkligt. Skrattar och gråter konstant, känner mig nästan lite psykiskt sjuk som jag beter mig. Otroligt irriterad och frustrerad på allt och inget. Det är som pms antar jag? Men jag har aldrig tidigare haft pms.

Åh andra sidan kanske det är kroppen som försöker komma i balans efter ppillren? Jag slutade i vintras. Så jag antar att såna här saker kan komma från ingenstans ett par månader senare.. tänkte göra ett test i eftermiddag, men förväntar mig ett negativt och att mensen kommer under helgen.

Det konstiga är dock att jag inte har någon mensvärk, vilket är det enda symtom jag brukar få innan mens :)
Svar på tråden Bim sista dagarna i maj