• Sarita

nioåring med E-cigarett och red bull?

Min tolvåring säger att hon såg sin lillebrors klasskompis, som går i tvåan, tillsammans med en kille i sjuan igårkväll. Hon säger att de båda rökte på en E-cigarett och drack redbull. Jag hoppas hon missförstått det hela, men vad vet jag. Jag känner inte barnet och har aldrig träffat hans föräldrar. Vad skulle ni göra i mitt ställe?

• Svar på tråden nioåring med E-cigarett och red bull?
  • Dr Nail

T.o.m. en nioåring kan känna sig trött ibland och behöva en kick. Vi lever i ett stressamhälle, och alla är påverkade. Alla hanterar det som de kan.

• Sarita
    omoderna skrev 2017-05-25 17:01:43 följande:

Man kan omöjligt röka en e cigg

Vad heter det då? Du kanske förstod vad jag menade?
  • volvo142
    Dr Nail skrev 2017-05-25 16:47:33 följande:
    T.o.m. en nioåring kan känna sig trött ibland och behöva en kick. Vi lever i ett stressamhälle, och alla är påverkade. Alla hanterar det som de kan.
    Men inte fan låter man en 9åring dricka skräpet om inte föräldrarna tycker att det är OK. Är TS helt säker på att det stämmer som 12 åringen sakt skulle jag berätta. Är du inte helt hundra skulle jag vara tyst. kan förstå att killen som går i sjuan tycker att sånt är spännade men dra in en som går i 2an låter konstigt på alla sätt. Helst ska nån "tjalla" så det är färdigrökt innan bereondet är där. enligt mig iaf!
Svar på tråden nioåring med E-cigarett och red bull?