• Anonym (!)

Jag fick diarre hos gynekologen - blev utskälld

Har magsjuka men var i alla fall tvungen att gå på mitt gynekologiska besök. Känner mig väldigt illamående och känns som att jag håller på att göra på mig från båda hållen när jag ligger där. Då känner hon på ett speciellt ställe som "stimulerar" rektum (anus) och jag helt enkelt skiter ner mig. Hon verkade ta det väldigt dåligt och man såg att hon blev sur och äcklad. Och hon skällde ut mig med att jag borde kunna hålla min avföring som en 32 årig kvinna förfan. Vad är detta för bemötande?

Jävla kärring

• Svar på tråden Jag fick diarre hos gynekologen - blev utskälld
  • Anonym (Butt I dont care)

Bra försök, men humor ska vara med en viss finess, som dessvärre lös med sin absoluta frånvaro.

Men TS lyckades ju reta upp en å annan iaf.

• Anonym (Trött)
    Anonym (Butt I dont care) skrev 2017-05-27 00:23:52 följande:

Bra försök, men humor ska vara med en viss finess, som dessvärre lös med sin absoluta frånvaro.

Men TS lyckades ju reta upp en å annan iaf.

Detta är ju en sjukt äcklig och korkad tråd men tror inte den handlar om humor så ditt argument faller där.

Bra att den ligger i sandlådan så de som inte lyckades förstå att den inte var på allvar kan svara på sina villkor.
  • EnAnonumius
    Anonym (!) skrev 2017-05-26 22:29:03 följande:
    Hon visste väl inte att jag har magsjuka?
    Så bara för att gynekologen inte visste att du var magsjuk så skall det var okey för dig att  utsätta henne för risken att bli smittad av magsjuka?

Den som är en jävla kärring är faktiskt DU inte gynekologen.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (äckelgubbe)
    Anonym (Hej) skrev 2017-05-26 23:41:02 följande:
    Jag vet vad det betyder. Min fråga gällde angående VAD var det som var sexigt? Varför hade du blivit sexuellt upphetsad av en sådan händelse?

Mycket nyfiken.
    Väldigt ung kvinna på 32 år i en gynekologstol, bart underliv och krystar ut lös avföring mitt framför mig när jag undersöker. Hur kan det inte vara sexigt?
  • Anonym (Lili)

Tråden ligger i SANDLÅDAN!!

Så ta det lugnt alla, det är inte en seriös tråd såklart!

• Anonym (Svar till någon)
    Anonym (Lili) skrev 2017-05-27 13:42:53 följande:

Vad duktig du är som upptäckt detta! Om du kollar vilka som svarat efter tråden lagts i sandlådan så upptäcker du att det är två som inte upptäckt detta. En som svarar troll och en som svarar på ett inlägg som han/ hon skrev INNAN tråden lades i sandlådan. Allså är din kommentar onödig.
  • Anonym (Sharon)
    Anonym (Lili) skrev 2017-05-27 13:42:53 följande:

Den är flyttad nu.
  • Anonym (24)

Så du menar att så länge personer runt om en inte vet om att man är magsjuk är det ok att umgås med dem eller va ute bland massa folk då också eller? Att du ville kolla upp dig hos gynekologen är ingen jävla orsak att gå dit magsjuk, du kunde bara ringt och bett om en ny tid, du får inte cancer/cellförändringar eller nåt annat allvarligt på några dagar. Djeez vilken jävla jubelidiot/troll

• Anonym (Lili)
    Anonym (Svar till någon) skrev 2017-05-27 14:16:23 följande:

Vad duktig du är som upptäckt detta! Om du kollar vilka som svarat efter tråden lagts i sandlådan så upptäcker du att det är två som inte upptäckt detta. En som svarar troll och en som svarar på ett inlägg som han/ hon skrev INNAN tråden lades i sandlådan. Allså är din kommentar onödig.

Det är inte alls onödigt att påpeka att det är en skämttråd som ligger i sandlådan

Däremot är ditt arga inlägg onödigt. Haft en dålig dag?

Eller skäms du för att du tog tråden på allvar?
    Anonym (Lili) skrev 2017-05-27 19:27:07 följande:

Det är inte alls onödigt att påpeka att det är en skämttråd som ligger i sandlådan

Däremot är ditt arga inlägg onödigt. Haft en dålig dag?

Eller skäms du för att du tog tråden på allvar?

Wow! Vilket töntigt svar. Jag har haft en jättebra dag. Tack som frågar. Jag var inte arg i mitt inlägg. Svårt att tolka skriven text? Har du haft en dålig dag eftersom du måste ta upp pekpinnen efter fyra inlägg efter att tråden blivit flyttad?
  • Anonym (Lili)
    Anonym (Svar till någon) skrev 2017-05-27 21:04:41 följande:

Wow! Vilket töntigt svar. Jag har haft en jättebra dag. Tack som frågar. Jag var inte arg i mitt inlägg. Svårt att tolka skriven text? Har du haft en dålig dag eftersom du måste ta upp pekpinnen efter fyra inlägg efter att tråden blivit flyttad?

Det var (och är fortfarande) många som missat att tråden inte är seriös, varför blev du så upprörd av att jag i all välmening påpekade det?

Du måste blivit väldigt berörd av mitt lilla inlägg om att tråden ligger i sandlådan, då det enda du reagerar över i denna tråden är det inlägget.

Försök att inte ta åt dig av allt, inlägget var en uppmaning till alla, inte dig personligen.

Du får tycka att mina svar är hur "töntiga" som helst, vad du tycker är helt ointressant.
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Lili) skrev 2017-05-28 00:01:52 följande:

Det var (och är fortfarande) många som missat att tråden inte är seriös, varför blev du så upprörd av att jag i all välmening påpekade det?

Du måste blivit väldigt berörd av mitt lilla inlägg om att tråden ligger i sandlådan, då det enda du reagerar över i denna tråden är det inlägget.

Försök att inte ta åt dig av allt, inlägget var en uppmaning till alla, inte dig personligen.

Du får tycka att mina svar är hur "töntiga" som helst, vad du tycker är helt ointressant.

Jisses, dina försök till härskarteknik är verkligen genomskinliga...
  • Anonym (Bumse)
    Anonym (Svar till någon) skrev 2017-05-27 21:04:41 följande:
    Tönten här är nog du. Antagligen är det du som är ts som inte ens kan hålla tillbaka sin egen skit. Men med en kork i anus så kan du gå till gynekologen varje dag om du vill.
  • Anonym (Bumse)
    Anonym (äckelgubbe) skrev 2017-05-27 04:58:50 följande:
    Väldigt ung kvinna på 32 år i en gynekologstol, bart underliv och krystar ut lös avföring mitt framför mig när jag undersöker. Hur kan det inte vara sexigt?
    Är du nån sorts skitslickare ditt äckel?
    Anonym (Bumse) skrev 2017-05-28 11:23:08 följande:

Tönten här är nog du. Antagligen är det du som är ts som inte ens kan hålla tillbaka sin egen skit. Men med en kork i anus så kan du gå till gynekologen varje dag om du vill.

Nää.... jag är inte ts. Jag är nämligen inte så egocentrerad att jag skulle medvetet skulle smitta folk. Jag anta att du är Lili eftersom du lägger dig i. Nej! Just det! Man kan ju inte svara anonymt två gånger i samma tråd!
  • Anonym (Micke)
    Bella1000 skrev 2017-05-28 20:43:40 följande:

Fake!

Va!? Menar du att en tråd i SANDLÅDAN är fake?!

#SistPåBollen
Svar på tråden Jag fick diarre hos gynekologen - blev utskälld