Chock, Ångest, Tjejkompis problem
Jag vet inte vad jag ska göra har gått runt med ångest nu i några månader över en sak en kompis frågade och jag behöver lite hjälp med detta. Det är så att en kompis frågade om vi skulle ligga med varandra i kompisgruppen. När hon frågade detta så var jag den enda singel killen i gruppen (om jag minns rätt). Jag fick en chock när hon frågade för jag trodde aldrig att hon skulle ställa en fråga som denna men jag kunde säga ett simpelt ja får jag är intresserad av att ligga med henne för jag tycker om henne väldigt mycket.
Jag vill inte förstöra denna vänskap jag har med henne. Har många gånger tänkt fråga henne om hon fortfarande kommer ihåg det hon sa och se om hon fortfarande är intresserad. Ett annat problem med mig är att jag är jobbigt bly när det kommer till tjejer och vågar sällan prata med tjejer varken chatt eller irl. Och en annan sak en kvällen var vi kollade varandra i ögonen när hon gjorde det och jag bara kollade på henne och så sneglade jag blygt på hennes bröst och när jag gjode det så sträckte hon lite på sig... Nästan direkt efter det så kollade hon ner på byxorna om jag inte minns alldeles fel...
Är som sagt väldigt osäker på vad jag ska göra för jag gillar henne verkligen...