killar som gillar transsexuella
Hej.heter Hilda.och jag undrar om nån har tips på dejting sidor där man kan träffa killar som gillar transsexuella. Är själv transa och vill gärna träffa en bra kille. vet bara inte vart man ska leta.
Hej.heter Hilda.och jag undrar om nån har tips på dejting sidor där man kan träffa killar som gillar transsexuella. Är själv transa och vill gärna träffa en bra kille. vet bara inte vart man ska leta.
um vad gör det om jag kallar mig för transa. Jag håller på med en utredning. om att byta kön. jag vill inte starta drama. varför tror du det?
Jag letar efter en transexuell tjej att dejta. Är själv en 23 årig man med utländskt påbrå (men född i Sverige) som bor i Uppsala i eget och har jobb, är väldigt spontan och framåt riktad snäll och omtänksam :) svara här om du vill ge det en chans så kan vi fortsätta prata vidare över sociala medier samt telefon och sedan planera träff