• Lindahl96

killar som gillar transsexuella

Hej.heter Hilda.och jag undrar om nån har tips på dejting sidor där man kan träffa killar som gillar transsexuella. Är själv transa och vill gärna träffa en bra kille. vet bara inte vart man ska leta. 

• Svar på tråden killar som gillar transsexuella
  • Anonym (Agda)
    Lindahl96 skrev 2017-05-27 19:50:52 följande:

Hej.heter Hilda.och jag undrar om nån har tips på dejting sidor där man kan träffa killar som gillar transsexuella. Är själv transa och vill gärna träffa en bra kille. vet bara inte vart man ska leta. 

Om du vore transsexuell hade du inte kallat dig själv för transa.
    Sorry ts, gör ett nytt försök att skapa drama.
  • Lindahl96

um vad gör det om jag kallar mig för transa. Jag håller på med en utredning. om att byta kön. jag vill inte starta drama. varför tror du det?

• Lindahl96
    Anonym (Agda) skrev 2017-05-27 19:55:27 följande:
    Om du vore transsexuell hade du inte kallat dig själv för transa.
    Sorry ts, gör ett nytt försök att skapa drama.
    um vad gör det om jag kallar mig för transa. Jag håller på med en utredning. om att byta kön. jag vill inte starta drama. varför tror du det?
  • Ankari

Jag letar efter en transexuell tjej att dejta. Är själv en 23 årig man med utländskt påbrå (men född i Sverige) som bor i Uppsala i eget och har jobb, är väldigt spontan och framåt riktad snäll och omtänksam :) svara här om du vill ge det en chans så kan vi fortsätta prata vidare över sociala medier samt telefon och sedan planera träff

Svar på tråden killar som gillar transsexuella