• Kakan53

Bim runt 11 juli

Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

• Svar på tråden Bim runt 11 juli
  • Isabella.ostojic
    knivskrik skrev 2017-06-25 22:50:24 följande:

Haha, exakt! Vi har väntat in att jag skulle få mitt första jobb efter examen och sen jobba lite mer än ett år, och där är vi nu 

Duktigt med examen! Vilken examen och inom vad? Pluggade själv i två års tid men la de på hyllan...
  • knivskrik
    Isabella.ostojic skrev 2017-06-26 21:16:05 följande:
    Duktigt med examen! Vilken examen och inom vad? Pluggade själv i två års tid men la de på hyllan...
    Statsvetenskap, kombinerat med statistik, juridik och sociologi! Vad läste du?
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Isabella.ostojic
    knivskrik skrev 2017-06-27 06:17:38 följande:

Statsvetenskap, kombinerat med statistik, juridik och sociologi! Vad läste du?

Låter riktigt spännande och roligt! Jag läste civilingenjör inom kommunikation transport och samhälle :)
  • knivskrik
    Isabella.ostojic skrev 2017-06-27 07:51:30 följande:
    Låter riktigt spännande och roligt! Jag läste civilingenjör inom kommunikation transport och samhälle :)
    Läste du möjligtvis det i Norrköping? Jag pluggade på LiU :)
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Isabella.ostojic
    knivskrik skrev 2017-06-27 07:55:52 följande:

Läste du möjligtvis det i Norrköping? Jag pluggade på LiU :)

Ja precis, LiU i Norrköping! Blev du kvar i området? :)
  • knivskrik
    Isabella.ostojic skrev 2017-06-27 09:43:20 följande:
    Ja precis, LiU i Norrköping! Blev du kvar i området? :)
    Campus Norrköping är så mysigt! Nej, jag hamnade i Helsingborg. Är från Östergötland ursprungligen dock :)
  • Trollbecca

Hej alla...jag tog ur min hormonspiral den 16 juni och hade äl nu 25-26 juni. Det är min och sambons första försök till ett gemensamt barn. Jag har tre tjejer sen innan. Jag har ingen aning om när min mens ska komma men om den fortfarande är regelbunden borde den komma mellan 8-12 juli.

• Isabella.ostojic

Nu fick jag BIM ändrat till 7/7 av NC, både bra och dåligt.

Det blir hu skönt att slippa vänta till den 11, men besviken kommer jag bli om mensen dyker upp 11 ändå.
    Tror jag har kvar min BIM den 11 för att inte bli besviken :P

• Stenbock7

Hade ÄL 27 juni och BIM 10 juli. Det blir andra försöket, första tog sig direkt efter jag slutade med p-piller i mars och på bara ett "oskyddat samlag". Tyvärr slutade det i MF i början av maj. Nu hoppas jag såå på bättre tur, men fick till det 3-5 dagar innan ÄL så borde inte hoppas på för mycket :(

• Lewaize

Hur går det för er alla? Några känningar :) ? Jag har ömma bröst och allmänt känslig. Antar att mensen tågar in den 9/7 men vi får se! Lycka till :)

d{ ~.~ }b
  • knivskrik

Jag har haft småblödningar som bara synts på toapappret sedan i måndags och igår kväll eskalerade det så det var väl mensen som kom.

• Isabella.ostojic
    Kakan53 skrev 2017-07-06 07:38:23 följande:

Fattar det inte..

Grattis!!!!!!
  • knivskrik
    Fattar det inte..
    Åh vad härligt! Grattis!
  • Stenbock7

Fattar det inte..

Grattis, du är ju gravid :D Vilken perfekt start på dagen! När hade du ÄL?
Svar på tråden Bim runt 11 juli