• mittljuvahem

Graviditetstecken

Har 6 dgr kvar till BIM, känt av stickningar några dgr efter ÄL. Kände ett par stick till här om dagen. Har blivit otroligt trött de sista dagarna, brösten (har b-kupa) kändes tunga och nästan i vägen imorse och jag tycker att vårtgårdarna blivit mörkare och större. Mer sexuell drift från igår, fått små finnar.

Det molar mest i ryggslutet, men efter sexuell tillfredsställelse och orgasm är det ihållande tryck och ngt molande i tjejmagen. Jag har även halsbränna som går upp o ner.. Kan det vara graviditet? :)

• Svar på tråden Graviditetstecken
  • Ampa

Låter möjligt. Efter äl hade jag som mensvärk, ont i ryggslutet, varmare än vanligt och var sjukt trött. Fem dagar innan mensen fick jag ont i brösten och plusade samma dag. Håller tummarna att det blir vad du hoppas på!

• mittljuvahem

Tack så jättemycket, Ampa!

Det låter som mig när du beskriver dina symptom. Hoppas det växer ngt underbart därinne! ???? Det jobbiga är att behålla tålamodet, haha! Ett syskon till mina två barn vore så mysigt ????

Vilken vecka är du i nu? ?

• Ampa

Håller tummarna att det blir ett litet syskon!

Jag är i vecka 5:)!

• mittljuvahem

Jag plussade igår!! Solig Det verkar olika med apparna, den ena säger v4, den andra v. 5...

Härligt, då är vi nästan lika då Tungan ute

• mittljuvahem

Ja, det var ju skönt att få det avklarat :) Nu kan man fokusera framåt. Men tröttheten har ju tagit över alltså, haha! Är ju skrämmande seg alltså och behöver vila när jag kommer hem från jobbet.. Känner du samma, Ampa?

• Ampa

Så himla roligt att det var en bebis. Jag är också sjukt trött, sover när jag får chansen. Förstår inte hur jag ska orka jobba heltid men det blir väl bättre. Hade mycket humörsvängningar i början men känns som det lagt sig lite. Samtidigt så är det lätt att leva med symtomen då man vet orsaken.

Svar på tråden Graviditetstecken