Vi som är på tredje försöket till första barnet
Hej. Min mens kom idag :( Tänkte om det kanske finns fler än vi som ska göra sitt tredje försök till ett första barn. Hade varit kul om man kunde följa varandra :)
Hej. Min mens kom idag :( Tänkte om det kanske finns fler än vi som ska göra sitt tredje försök till ett första barn. Hade varit kul om man kunde följa varandra :)
Haha! Jag kommer nog ska du se!! Tyvärr men då kör vi megapepp igen!! God natt på er :)
Vi får se till helgen då! Håll oss uppdaterade
Ja men verkligen!! Har beställt munkpeppar som jag tänker testa denna cykel.
Någon lite konstigt är att jag har värsta mensvärken nu och det har jag aldrig haft förr
Sov så gott, Natti
Munkpeppar? Varför vill du använda den? För att lättare bli gravid eller.? Vad är den bra för?
Jag har provat EPA-Glandin omega 3 för någon månad sen, det blev bara en rubbning på min cykel. Jag fick mens den dagen jag skulle ha ägglossning...
Det finns många naturläkemedel som sägs hjälpa en och bli gravid men man vet aldrig. Jag visade min EPA-Glandin omega 3 till läkaren jag hade tid med, hon sa att det hjälper inte.
Mensvärk här och väldigt negativt på test osv :) har lärt mig att brösten kan bli hur svullna som helst av PMS så inget gravidtecken för mig. Nya tag i juli. Ska köra en kur lactal balans då jag haft problem med pH-balansen och bakteriell vaginos tidigare som kan göra miljön för spermierna dålig. Annars lever jag på som vanligt. Må det bli fjärde försöket gillt! Ses i nästa tråd. Lycka till ni som fortfarande kan plussa!
Mensvärk här och väldigt negativt på test osv :) har lärt mig att brösten kan bli hur svullna som helst av PMS så inget gravidtecken för mig. Nya tag i juli. Ska köra en kur lactal balans då jag haft problem med pH-balansen och bakteriell vaginos tidigare som kan göra miljön för spermierna dålig. Annars lever jag på som vanligt. Må det bli fjärde försöket gillt! Ses i nästa tråd. Lycka till ni som fortfarande kan plussa!
Lite svag mensvärk nu... något nytt för er andra?
Det enda nya skulle väl vara att jag tyckte nyponsoppan smakade konstigt. Jag som älskar nyponsoppa annars.
Innan jag plussade så var de enda "tecknen", ömma bröst (ömma på sidorna och inte på samma sätt som pms) samt en uppblåst och bubblig mage. Någon molande värk som mensvärk men mycket mildare. Tror generellt att det är för tidigt att redan då må illa och dylika saker som oftast kommer senare :)
Innan jag plussade så var de enda "tecknen", ömma bröst (ömma på sidorna och inte på samma sätt som pms) samt en uppblåst och bubblig mage. Någon molande värk som mensvärk men mycket mildare. Tror generellt att det är för tidigt att redan då må illa och dylika saker som oftast kommer senare :)
Tempade Du? :)
Fan. Nu kom mensen :( Känns som ett hån varje gång :( Hoppar över till den nya tråden. Lycka till ni andra!
Åh vad tråkigt. Ses säkert i andra tråden!
Som alla andra sköna brudar här inne är vi på försök 3 med första barnet :)
Plockade ut kopparspiralen i november-16 för att lära känna min kropp bättre innan vi drog igång verkstaden i maj-17.
Vi är nyss fyllda 26 respektive 30 år, inga barn sedan innan (vad vi vet ;) ).
Äl var 24/6 och BIM är nu 9/7. Försöker inte att känna efter så mycket för jag överanalyserar lätt saker :P men skulle bli så jävla glad om det skulle ta sig snart!
Som alla andra sköna brudar här inne är vi på försök 3 med första barnet :)
Plockade ut kopparspiralen i november-16 för att lära känna min kropp bättre innan vi drog igång verkstaden i maj-17.
Vi är nyss fyllda 26 respektive 30 år, inga barn sedan innan (vad vi vet ;) ).
Äl var 24/6 och BIM är nu 9/7. Försöker inte att känna efter så mycket för jag överanalyserar lätt saker :P men skulle bli så jävla glad om det skulle ta sig snart!