• Anonym (Jenny)

Min kille kissar helst (?) utomhus.

Hej!

Att män oftare kissar utomhus än kvinnor är ingen nyhet, men har träffat en kille som verkar ha tagit det där ett steg längre.

Han verkar tycka att det är helt ok att kissa lite vars stans utomhus och inte bara när det inte finns andra alternativ.

Vad tycker ni om detta? Lite ohyfsat att ställa sig och kissa en bit bortom parkeringen efter att man varit och handlat, eller hur?

Han hade kunnat vänta, vi har bara fem minuter med bil hem.

Förstår ni vad jag menar, av ren bekvämlighet kissar han gärna i rabatterna utanför entrén till vårt hyreshus istället för att gå på toaletten när vi kommit in.

Någon som känner igen detta "problem"?

• Svar på tråden Min kille kissar helst (?) utomhus.
  • Anonym (Heli)

Det jag undrar över är om din pojkvän har allmänt svårt att sätta sig in i andras perspektiv? Att dra ner byxorna vid parkeringsplatsen är extremt. Han borde själv förstå vad andra tänker när de ser hans bara bak och ser honon stå och kissa. 

Brukar han bete sig ovanligt eller okänsligt vid andra tillfällen också?

• burleskburkläsk

Hoppas att polisen ser honom nån gång, tror inte de heller vill se hans röv.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Skärp er.)

Klassiskt A-lagarbeteende. Riktigt grisigt på alla sätt. Bete er som människor istället och använd toaletter. De finns av en anledning.

• Anonym (Tja...)
    Anonym skrev 2025-05-03 23:03:58 följande:
    Varför känner du att du bör delge forumet denna vetskap? Och varför i en tråd om att TS kille pinkar på parkeringen?

Vad ska vi göra med upplysningen om ditt dusch-skvättande? Vad ska TS eller TS kille göra med den?
    Han vill plocka klimatpoäng.....ha ha
  • Anonym (Abc)

Han märker ju revir. kan han varit en hund i tidigare liv och nu tagit sig upp ett kast?

• Anonym (!)
    Likt seinfeld har han uromysitisis!
  • Anonym (Tja...)

Måste bli tillåtet att kissa utomhus om man gör det på ett snyggt sätt.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Tja...) skrev 2025-05-10 15:56:31 följande:

Ja, eftersom att det finns så ont om offentliga toaletter utomhus så borde det vara lagligt att kissa utomhus.
  • Anonym
    Anonym (Tja...) skrev 2025-05-10 15:56:31 följande:

Måste det? Kan du definiera "måste"?
  • burleskburkläsk
    Anonym skrev 2025-05-10 19:36:21 följande:
    Måste det? Kan du definiera "måste"?
    Finns mycket grönsaker och troll här som sagt.

Folk vill blotta sig, känner sig pissnödig och väljer att gå ut istället för att gå på muggen.

2025 som sagt...
  • Anonym (Tja...)
    Anonym (Hej) skrev 2025-05-10 19:35:14 följande:
    Ja, eftersom att det finns så ont om offentliga toaletter utomhus så borde det vara lagligt att kissa utomhus.
    Ja, så är det på pissa platser...
  • Anonym (Mjukisbyxor)
    Anonym (Hej) skrev 2025-05-10 19:35:14 följande:
    Tänk som det skulle lukta överallt 
Svar på tråden Min kille kissar helst (?) utomhus.